eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5V › Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l560s9$93d$1@speranza.aioe.org>
    <l563nn$gos$1@speranza.aioe.org><l56b31$4kf$1@speranza.aioe.org>
    <op.w50nkge9n0u1o8@moj> <l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl>
    <l58q1v$4ng$1@node1.news.atman.pl>
    <1otwdz5ujfeif.esobtww2jnsh$.dlg@40tude.net>
    <l5922d$djq$1@node1.news.atman.pl>
    <mux7mmfhnjsf$.1uvm7to2iuqbe$.dlg@40tude.net>
    <l595u8$hsr$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 4 Nov 2013 23:26:10 +0100
    Message-ID: <7v86j8a54n1y$.1erp6jorhk22q.dlg@40tude.net>
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1383603967 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2141 82.143.187.50:51895
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654339
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 04 Nov 2013 23:09:11 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
    > On 2013-11-04 22:24, J.F. wrote:
    >>> Utrzymuje się obecnie średno poziom lat 80-tych elektroniki użytkowej.
    >>> Czyli wszędzie przekaźniki i radio z bluetooth.
    >> Nie zauwazyles zaplonu, komputera, wtryskiwaczy, ABS z ESP,
    >
    > *Średnio*. Obok komputerów sa tez rozwiązania z XIX wieku. To uśrednia
    > do poziomu z lat 80.

    Mialem i auto z 1989. Z elektroniki byl tylko modul zaplonowy.
    No i radio.

    >>> Zaglądałem ostatnio pod
    >>> maskę kilku nowych zlomów i prawie wszędzie pompą paliwa steruje
    >>> przekaźnik. Bo tak.
    >> No ale co - zly jest ?
    > Tak. Moje się zepsuły 2x.

    To widac jakies na litere F byly. Francuskie lub wloskie.
    Przekazniki w samochodzie sie nie psuja :-)

    > Zamiast modulować wydajnośc pompy wsadza
    > się zawór cisnieniowy upuszczający ciśnienie. I druty trzeba prowadzić

    Nie wiem czemu, ale oni lubia jak benzyna krazy.
    Nawet z mechaniczna pompa i gaznikiem byl powrot do baku.
    Przy wtrysku chyba jeszcze inna sprawa - regulator ustala stale
    nadcisnienie wzgledem kolektora. Czyli dosc zmienne.
    Tego sie chyba nie da dobrze zrobic regulujac pompe.

    > grube przez cała długośc samochodu po kilka razy w te i nazad zamiast
    > dać tranzystor tam gdzie potrzebny. Średniowiecze lub przynajmniej
    > wczesny Gierek.

    Jakie grube - pompa z pol ampera bierze. I jeden kabelek do niej
    dochodzi.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: