  • 11. Data: 2010-12-31 15:39:58
    Temat: Re: Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-31 10:38, Papkin pisze:
    > Play postapil bardzo fajnie, brawa dla nich :)

    I brawa dla Ciebie - za głupotę.

    > Kto uzwa IE6 (a uzywaja jesli wierzyc statystyce) to jest zupelnie
    > popier... . W sumie NTG ale jak nie wieszac psow na ludziach uzywajacych
    > kalekiego IE7 jak dostepny jest od dawna IE8 o beta IE9 nie mowiac. To
    > dla tych ktorzy sa "przyzwyczajeni" i "oporni". FireFox uber alles
    > (zycia bez adblock nie widze, nie piszac o kilku innych cudownych
    > dodatkach).

    Jest wiele przyczyn, dla których używa się starych przeglądarek.
    Aplikacje w firmach nie są przystosowywane do nowych ze względu na
    koszty, starsze wolniejsze komputery nie pracują płynnie z nowszymi
    przeglądarkami i jeszcze wiele, wiele innych. Ale jak się patrzy tylko
    na koniec własnej dupy to tak jest.

  • 12. Data: 2010-12-31 16:08:21
    Od: z <z...@g...pl>

    Papkin pisze:

    > Kto uzwa IE6 (a uzywaja jesli wierzyc statystyce) to jest zupelnie
    > popier... .

    Na IE 8.0.7699.16385 też mam taki komunikat
    Czy to jest stara wersja?

  • 13. Data: 2010-12-31 17:23:33
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał

    > a wie ktoś _dlaczego_ play tak postąpił?

    Aby mieć z głowy obsługiwanie zgłoszeń "a u mnie to nie działa":

    Play: Z której przeglądarki pan/pani korzysta?
    User: Lynx.
    Play: Ale o co pani/panu chodzi?!

    :)))

    I przecież obecnie tak działają niemal wszystkie strony www - bez Flash
    Playera g* zobaczysz.
    I potem taki jeden z drugim usłyszą gdzieś, że Firefox rządzi a IE8 jest do
    kitu i instalują. I zawracają potem głowę, żeby im doinstalować wtyczkę
    flasha, bo nie mogą filmów na YT oglądać.
    A przecież mają IE8 i wszystko czego do pracy potrzebują w tej przegląrce
    działa doskonale. Działa, bo przyjęto IE8 jako standard.

    Play też przyjał jakiś standard...

    M.

  • 14. Data: 2010-12-31 17:56:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-31 01:03, Rabbit McCroolick pisze:
    > Uzytkownik<a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    i/

    > Cóz mamy juz w koncu Opere 11... Mnie tam dowcip sie podoba, ale fakt
    > pokazje sie tez przy najnowszej wersji :-)))

    Tu chodzi chyba o przeglądarkę do telefonu.
    Jeśli Opera to tu:
    http://www.opera.com/mobile/download/pc/

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-12-31 23:38:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Maciej Muran pisze:
> [...]
    >
    > Aby mieć z głowy obsługiwanie zgłoszeń "a u mnie to nie działa":
    >
    > Play: Z której przeglądarki pan/pani korzysta?

    Tylko ze to przykład debilizmu jakiegoś.... emaile piszemy od góry, bo
    to standard microsoftu, kodowanie - też microsoftu, ie9 - niszowa
    przegladarka...
    ToMasz

  • 16. Data: 2011-01-01 00:04:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > to przykład debilizmu jakiegoś....

    ...żeby zaczynać Nowy Rok od takiego steku idiotyzmów.

    > emaile piszemy od góry, bo to standard microsoftu,

    Co za idiotyzm? Przecież to autor listu decyduje, czy i gdzie zostawia treść
    poprzedniej korespondencji. Co ma do tego Microsoft? Katastrofę smoleńską
    też mu przypiszesz, czy zachowałeś jeszcze resztki trzeźwości?

    > kodowanie - też microsoftu,

    Które? ISO 8859-2 czy UTF? O czym Ty w ogóle piszesz?

    > ie9 - niszowa przegladarka...

    Jak to wersja beta. Wersja finalna wyjdzie z tej niszy i wtedy dopiero
    będziesz zgrzytał zębami ;->

    MS-DOSiego Roku!

    JoteR

  • 17. Data: 2011-01-01 00:43:36
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > Na IE 8.0.7699.16385 też mam taki komunikat
    > Czy to jest stara wersja?

    Seamonkey 2.0.11 (stajnia Mozilli) tak samo :-P.

    Przemek

  • 18. Data: 2011-01-01 08:23:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JoteR pisze:

    > ...żeby zaczynać Nowy Rok od takiego steku idiotyzmów.

    > Co za idiotyzm? Przecież to autor listu decyduje, czy i gdzie zostawia
    > treść poprzedniej korespondencji.
    ZAWSZE w liscie papierowym piszesz POD tym do czego sie odnosisz
    > Co ma do tego Microsoft?
    Outlook wstawia nową wiadomość PONAD cyttowany tekst. że wiekszość ludzi
    tak robi - stało sie to standardem.
    > Katastrofę
    > smoleńską też mu przypiszesz, czy zachowałeś jeszcze resztki trzeźwości?
    debilizm t nie katastrofa. wrzuć mnie do K-f a bedziesz miał spokój.

    > Które?
    CP1250 - do dziś jest stosowane w napisach w filmach. Możesz mi
    powidzieć kto to wymyślił?
    ISO 8859-2 czy UTF? O czym Ty w ogóle piszesz?

    > Jak to wersja beta. Wersja finalna wyjdzie z tej niszy i wtedy dopiero
    > będziesz zgrzytał zębami ;->
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/programy/2010/31
    /ranking-przegladarek-internetowych---tylko-jedna-tr
    iumfuje.aspx
    jasne

  • 19. Data: 2011-01-01 10:55:54
    Temat: Re: [OT] Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > ZAWSZE w liscie papierowym piszesz POD tym do czego sie odnosisz

    Tak, wklejając paski papieru między treść oryginału ;->
    Jak tam szampan? Jeszcze nie uleciał?

    > Outlook wstawia nową wiadomość PONAD cyttowany tekst

    Outlook Ekspress nie wstawia nowej wiadomości ponad cytowany tekst - ustawia
    tam kursor. I zdradzę Ci tajemnicę: da się go przesuwać w dół, umożliwiając
    edycję oryginalnego dokumentu. Co jest o notabene wygodniejsze, niż targać
    kursor z samego dołu na górę, celem przycięcia cytatu. Wielu użytkownikom
    "bardziejszych" programów pocztowych nie chce się tego robić, bo uważają, że
    taki np. Thunderbird, ustawiając kursor na końcu tekstu, wykonał za nich już
    całą robotę i zostawiają kilkadziesiąt linijek cytatu, dopisując na dole
    swoje jedno czy dwa zdania. Tak więc argument o kursorze jest chybiony a
    wręcz samobójczy ;->

    > że wiekszość ludzi tak robi - stało sie to standardem.

    Tak, taki standard jest w tzw. korespondencji biznesowej, bo tam w
    przeciwieństwie do usenetowej pyskówki, odpowiedź pisze się hurtem,
    dołączając często historię korespondencji. Zatem siłą rzeczy odpowiedź musi
    być na początku, a cały ogon za nią i nie ma to nic wspólnego z takim czy
    innym klientem poczty.
    Natomiast ma wiele wspólnego z kulturą osobistą piszącego - inaczej się
    pyskuje w Usenecie, inaczej koresponduje służbowo.

    > CP1250 - do dziś jest stosowane w napisach w filmach.
    > Możesz mi powidzieć kto to wymyślił?

    CePa? Owszem, Microsoft. Że w filmach? Pewnie ten, kto je tworzył. A że
    robił to pod starą Windą a nie Linuchem? Cóż, użytkownicy niszowych systemów
    muszą pogodzić się z tym, że ludzie wolą korzystać z wygodniejszych
    narzędzi. Zresztą co ma kodowanie w plikach tekstowych do poczty czy
    przeglądarki? Przypominam, że już NT4 był oparty na Unikodzie i wytykanie
    dzisiaj błędów młodości w historycznych systemach trąci nekrofilią.

    MS-DOSiego Roku!

    JoteR

  • 20. Data: 2011-01-01 12:14:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.01.2011 01:32, m4rkiz pisze:
    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > jak mniemam chodzi o to gdzie sie domyslnie kursor ustawia przy odpisywaniu

    Akurat w korespondencji e-mailem usenetowe cytowanie-szatkowanie rzadko
    się sprawdza i jak najbardziej korzystam z techniki tzw. top-postingtu,
    choć używam TB a nie OE. A że topposting kojarzy się głównie z
    narzędziami MS, to wynik tego, że te narzędzia są bardziej biznesowe niż
    pogaduszkowe na usenet.

    > chyba o wprowadzonym od czapy CP-1250

    Jasne... MS miał czekać z wydawaniem swoich produktów, aż łaskawie
    jakieś normy powstaną.

    Swoją drogą, CP-1250 jest lepszą stroną kodową od ISO-8859-2, która nie
    zawiera części istotnych znaków, jak cudzysłowy czy pauzy/półpauzy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)