  • 1. Data: 2010-05-24 18:48:26
    Temat: [OT] Piknik samochodem w lesie w okolicy Katowic
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Chcę wyskoczyć na piknik parogodzinny z dzieciakami. Ponieważ jeden
    dzieciak jest jeszcze bardzo młody to musze się liczyć z pilnym powrotem
    dlatego poszukuje ciekawego miejsca w okolicy Katowic/Sosnowca gdzie:

    a) można poczuc las w nosie i pod stopami (nie _park_, takich tu jest
    dużo ;)

    b) można wjechać samochodem (ze względu na możliwość przewiniecia malucha)

    c) można znaleźć jakieś atrakcje dla dziecka ~2.5 roku (konie, plac
    zabaw, łąka, woda)

    d) nie jest to leśny parking dla tirów

    e) milo jeśli są ubikacje (minimalizujące możliwośc wdepnięcia w jakieś
    g...)

    f) w okolicy nie kręca się jakieś tępe dresy nastawione na dawanie w ryja

    g) bez tłoku

    Zna ktoś jakieś miejsce tego typu w promieniu 20-30 km od Katowic?
    Oczywiście Beskid odpada, bo za daleko na wyskoczenie na pare godzin z
    małym dzieciakiem w celu posiedzenia 1h w lesie. Szukam czegoś bliżej.
    Ktoś może mi pokazać takie miejsce dla zmotoryzowanych?

  • 2. Data: 2010-05-24 19:03:07
    Temat: Re: [OT] Piknik samochodem w lesie w okolicy Katowic
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > b) można wjechać samochodem

    Do lasu nie wolno wjeżdżać samochodem

    > c) można znaleźć jakieś atrakcje dla dziecka ~2.5 roku (konie, plac zabaw,
    > łąka, woda)
    > e) milo jeśli są ubikacje

    No to jednak park leśny, a nie las ;-)
    Na Kazimierzu w Sosnowcu byłeś ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-05-24 19:04:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    J_K_K wrote:
    > Do lasu nie wolno wjeżdżać samochodem

    Więc parking w lesie / przy lesie.

    > Na Kazimierzu w Sosnowcu byłeś ?

    Tak. Na Balatonie też. Ale to tak nie do końca las...

  • 4. Data: 2010-05-24 19:38:08
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > b) można wjechać samochodem (ze względu na możliwość przewiniecia malucha)

    Weź kocyk, podkład i tam przewijaj, a nie cudowanie z samochodem.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2010-05-24 19:46:12
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    >
    > g) bez tłoku
    >
    > Zna ktoś jakieś miejsce tego typu w promieniu 20-30 km od Katowic?

    Ja bym do Ojcowa i Piaskowej Skały uderzył. 30 km to nie jest tylko ciut
    więcej ale większość pozostałych warunków spełnia.

  • 6. Data: 2010-05-24 19:49:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Arek wrote:
    > Weź kocyk, podkład i tam przewijaj, a nie cudowanie z samochodem.

    Plus namiot aby komfortowo karmić piersią ... i mieć (małą) walizkę z
    ubraniami na zmianę ... i mieć wózek gdyby dziecko chciało spać ... i w
    ogóle to bardzo dobry pomysł. Niestety ostatnio mi się nie sprawdził.
    Dlatego raczej interesuje mnie możliwosc powrotu do samochodu gdy-by-coś.

  • 7. Data: 2010-05-24 19:50:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Przemek V wrote:
    > Ja bym do Ojcowa i Piaskowej Ska?y uderzy?. 30 km to nie jest tylko ciut
    > wiecej ale wiekszo?ae pozosta?ych warunków spe?nia.

    Mam to w planie w te wakacja, bo sam tam jeszcze nie byłem. Ale to
    wyprawa na cały dzień, a ja raczej szukam czegoś na 2-3 godzinki po
    pracy hop i powrót.

  • 8. Data: 2010-05-24 19:51:07
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Zna ktoś jakieś miejsce tego typu w promieniu 20-30 km od Katowic?

    Może Jaworzno Sosina? Woda, piasek i sporo lasu.
    Z kolei w Lesie Murckowskim można bez problemu spotkać dzikie zwierzątka
    na wolności, ale samochodem za daleko nie wjedziesz bo to rezerwat (ja
    tam dawnymi czasy na rowerze jeździłem).

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 9. Data: 2010-05-24 19:56:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Marcin Kiciński wrote:
    > Może Jaworzno Sosina? Woda, piasek i sporo lasu.

    Latem wygląda to jak parking i jazda na lusterka, sam swoje tam obiłem
    ;) Co drugi człowiek ma grila, hałas przeraźliwy, smierdzi kiełbasami,
    papierosami i piwem. Pełno nastolatków pierwszy raz na grilu (więc
    koniecznie z popisywaniem się najnowszymi utworami pseudomuzycznymi). W
    lesie okolicznym nie byłem, może warto, ale samo miejsce może i ladne,
    tylko pospolite ...

    > Z kolei w Lesie Murckowskim można bez problemu spotkać dzikie zwierzątka
    > na wolności, ale samochodem za daleko nie wjedziesz bo to rezerwat (ja
    > tam dawnymi czasy na rowerze jeździłem).

    A można stanąc obok i wejśc sobie ?

  • 10. Data: 2010-05-24 20:01:42
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > A można stanąc obok i wejśc sobie ?

    Można, na Murckach niedaleko stacji Lotos jest parking (czasem trenują
    tam eLki).

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM