    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
    Date: Wed, 14 Dec 2016 11:30:53 +0100

    Dnia Tue, 13 Dec 2016 21:47:49 -0000 (UTC), Marsjanin napisał(a):

    > Ciekawa jest konfiguracja dysku. Dysk 500 GB, czyli w miarę nowy.
    > CHYBA w kompie od nowości, ale głowy nie dam. Na dysku partycja
    > podstawowa 20 GB FAT32 (!), potem w partycji rozszerzonej wolumin na
    > całą resztę, o dziwo NTFS. Na partycji rozszerzonej jakieś tam pliki
    > wskazująca na ich żywcem wycięcie z jakiegoś systemu (Program Files
    > itd.) Bo może już raz się kiedyś ,,miejsce na dysku C: kończyło"?
    >
    > Wszystko co istotne oczywiście siedzi na tych nędznych 20 GB, miejsce
    > się kończy, komp muli, a ja to będę musiał przeinstalować, dodatkowo
> [...]

    Nie przesadzaj. 20GB na XP to aż nadto. Oczywiście, należy przenieść
    Moje dokumenty na drugą partycję. To samo tyczy się przynajmniej
    niektórych co masywniejszych aplikacji, należy je instalować na drugim
    dysku (niektórzy w tym celu zakładają tam katalog Program files :). Nie
    spotkałem się jeszcze z potrzebą odinstalowania jakiejś poprawki więc
    rutynowo kasuję wszelkie pliki poprawkowe i tmp. Dobrze jest
    przeskanować C pod kątem dużych plików, czasem tam tkwi jakiś zapomniany
    film czy iso jakiegoś systemu. I już się robi luźno :)
    --
    Jacek
    I hate haters.