eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[OT: Pan d. i jego problemy :) ] Re: Sony SLT-A37 - lepiej niż lustrzanki › Re: [OT: Pan m. i jego trollowanie :) ] Re: Sony SLT-A37 - lepiej niż lustrzanki
    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT: Pan m. i jego trollowanie :) ] Re: Sony SLT-A37 - lepiej niż
    lustrzanki
    Date: Sat, 09 Jun 2012 17:55:13 +0200

    On 2012-06-05 12:35, Mariusz [mr.] wrote:
    > Właśnie robię wyjątek od zasady, że do raz niedokończonej robótki
    > na komputerze (wyjazd) nie wraca się już nigdy :)) - ale dlatego
    > tutaj, a nie w starym wątku...

    Ta, wiedziałem że Ci żyłka puści i będziesz musiał odpowiedzieć, dziwne
    było tylko, że nie od razu.

    (...)
    > Ale idźmy dalej: w ostatnim czasie udzieliłem sprzętowi Sony
    > naprawdę całkiem sporo moich pochwał (oczywiście tylko w sytuacjach, gdy
    > sprzęt na to zasługiwał) - przyczyny: jak wyżej. A już z całą pewnością
    > dostali tych pochwał więcej od Canona, który ostatnio, moim zdaniem,
    > notuje stagnację w matrycach oraz kompletny brak ochoty na powiększanie
    > konkurencji w mirrorlessach.
    > (No i co robisz z tym faktem, skoro nie pasuje do urojenia? Kto tu
    > ma zatem obsesję? No co? Przyznasz wreszcie tę smutną prawdę, iż jesteś
    > ślepym fanboyem-trollem Sony?)

    Ale głupoty,
    Przeczytaj o czym był wątek i do czego się odnosiłem, a nie wytaczaj mi
    każdej swojej bzdury, którą da się zinterpretować nienegatywnie wobec tej
    akurat marki, bo Ci to w danym kontekście nic nie daje.

    Faktem jest, że powypisywałeś swoje fobie w tym wątku i teraz szukasz
    sobie usprawiedliwienia dla poparcia swojej wiarygodności i śmiesznej
    wszech-sprawiedliwości.

    > Albo jeszcze inna ciekawostka z realnego świata (czyli tym
    > różniącego się od twoich urojeń, że każdy może ją sprawdzić): do
    > porównywania wyników z najnowszego Canona 5D dpreview użyło flagowego
    > produktu Sony - a900. :->
    > (co sam uważam za wyrafinowaną złośliwość z ich strony, jednak fakt
    > jest faktem - efekty z a900 na ISO6400 wyglądają, jak kiepski żart -
    > lepszy jest od niej nawet mikroklatkowy (sic!!!) Olympus OM-D :))
    >
    > http://www.dpreview.com/reviews/canon-eos-5d-mark-ii
    i/27 (sugeruję dolny
    > wycinek banknotu z "babcią").

    Ani to jest tematem aktualnego wątku ani ma się nijak do dyskusji, ale
    oczywiście - tak, mam akurat również i A900, więc trzeba wykorzystać każdą
    nota bene okazję do wbicia szpilki.

    Spływa to po mnie, za to Ty mnie bawisz. Użyj teraz google i znajdź jaką
    mam opinię o JPEG z tego aparatu. W przyszłości lepiej szykuj sobie
    argumenty bo inaczej się ośmieszasz.

    > Ale sam fakt pozostaje faktem: teraz leć do nich zwyzywać ich od
    > nieznających się na temacie głupków, trolli i czego tam jeszcze nie masz
    > w swoim repertuarze z najwyższych diapazonów, tradycyjnie prymitywnie
    > zarzuć im jeszcze spisek, zmowę, albo otrzeźwiej wreszcie i odczep się
    > od posłańca, który tę wiadomość przekazuje - niezmiennie prawdziwą.
    >
    > No a przy okazji jakie tu mamy potwierdzenie mojej opinii o Sony,
    > jako (ówczesnym) producencie budyniu? No jakie? Wspaniałe i
    > stuprocentowe?
    >
    > Ale ile to się nie namiotałeś...

    Piłeś? nie pisz.

    > Wszystko o czym wyżej napisałem istnieje w świecie realnym i na
    > wszystko są dowody: dostępne i sprawdzalne na serwerach - w odróżnieniu
    > od zawartości kolejnej porcji twoich indywidualnych urojeń i wybiórczo
    > potraktowanych lub wręcz przeinaczonych moich cytatów.

    Nie łżyj bezczelnie.

    (...)
    > To tylko jeszcze raz potwierdza, jak mocno i głęboko fruwasz w
    > świecie swoich własnych urojeń.

    Coś bierzesz albo mocno pijesz.
    Tyle głupot i ani jednego argumentu do dyskusji.

    (...)
    > ja, to..." "...jesteś głupkiem, dzieciakiem, wyznawcą spiskowej teorii
    > dziejów, z najgorszymi intencjami", itd. - osobiście prześlizguję się
    > tylko po tym, bo od dawna mam cię w KF, więc zainteresowanych pełnym
    > repertuarem zachęcam do przeglądu tych rozdygotanych wątków w archiwum
    > grupy.

    Jeśli masz mnie w KF, to czemu Ci gula skoczyła i musiałeś nie tylko
    przeczytać, ale odpowiedzieć?

    > Zresztą skala inwektyw jakie miotasz na ślepo, jest miarą jedynie
    > twojej histerii.
    > Jeszcze raz przypomnę: to wszystko zostało w archiwum grupy.

    Ziew.

    > Nic dziwnego, że w efekcie coraz częściej otrzymujesz tu na grupie
    > coraz bardziej precyzyjne diagnozy swojej grupowej
    > "agresji-autoekspresji"; tylko z ostatnich dni, żeby nie sięgać głęboko:

    Popatrz jak Ty bardzo ślicznie śledzisz każdą dyskujsję w której biorę
    udział, a masz mnie przecież w KF. Jak trzeba to jednak czytujesz.

    (...)
    > Właściwie w świetle tych faktów nie można dłużej kontynuować tej
    > dyskusji - skoro ignorujesz treść postów, w zamian wytwarzając swoją
    > własną urojoną rzeczywistość, z którą potem histerycznie walczysz, to
    > tym samym niszczysz możliwość jakiegokolwiek porozumienia - nie mam
    > zamiaru bawić się w analityka cudzych urojeń.

    Haha :)
    Czy Ty w ogóle czytałeś na trzeźwo ten stek głupot z całej tej wiadomości?

    I ani słowa odniesienia do jakiegokolwiek argumentu z dyskusji :)
    Nie dość, że jesteś zabawnym trollem to jeszcze nie wiesz co piszesz kilka
    linijek wyżej.

    > Przeciwnie - swobodnie
    > bujaj sobie w nich dalej, tylko wsadź mnie do KF - kolejny już raz cię o
    > to proszę - łagodnie sobie wtedy odpłyniesz w bardziej odległe ode mnie
    > stany swojej świadomości...

    Przecież Ty masz mnie w KF? :)

    > W świetle wyżej przedstawionych faktów jeszcze raz bardzo cię
    > proszę - wyświadcz nam wszystkim tę łaskę i po prostu zrób to: wpisz
    > mnie wreszcie do tego KF!

    j/w

    > (czy jednak będę musiał zebrać więcej przykładów? :))

    Poproszę, mam niezłą rozrywkę. :)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_