  • Data: 2022-07-25 16:56:22
    Temat: Re: [OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągła
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2022 o 14:29 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Myślałem o tym choć może nie w sensie napędu silnikiem z magnetofonu a
    > uzycie bezpośrednio z jakiegoś prostego falownika.
    >
    > Zaintrygowałeś mnie.
    >
    > Typowy kompresor ma "wystającą" oś gdzieś pod obudową? Czy masz na
    > myśli, że można rozdzielić wbudowany silnik od własciwego kompresora?
    >
    > Nie rozbiarałem nigdy lodówkowego, choć kiedyś użyłem go w całości.

    Do tego co ja robiłem trzeba było go rozciąć,on jest hermetyczny, wystają
    tylko rurki gazowe.
    Ma oczywiście swój silnik elektryczny, ale ja miałem tylko te spalone :-).

    Teraz sobie uświadomiłem, że przecież u Ciebie nie musi on pracować non
    stop. W twoim zastosowaniu ze 2-3h pracy wystarczą - agregat lodówkowy
    tyle spokojnie da radę.
    Kup na alle za 90 zł dowolny agregat chłodniczy i będziesz miał super
    cichą i wytrzymałą sprężarkę.
    Jak uda ci się go trochę "spowolnić" to będzie wieczny i bezgłośny.
    TG