    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.internet.pomoc
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: [OT] Neostrada
    <6374ea7f$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <637521cd$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <63753c15$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <tl3lo3$3s08$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <63755dec$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tl3r6h$41iq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <63757112$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 17 Nov 2022 01:06:27 +0100

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Niczego takiego nie napisałem. Po prostu uważam, że coś ze słowem
    > Neostrada w nazwie jest w tej chwili bezużyteczne dla Orange w celach
    > reklamowych/wizerunkowych. Chyba że zrobią jakieś swoje muzeum i będą
    > pokazywać ten serwer obok dialupu 0202122.

    To by jeszcze jakiegoś użytkownika Usenetu trzeba było w szklanej
    gablocie obok tego pokazać. Bez tego obraz będzie niepełny. Wracając
    do serwerów i ich historii, to za czasów nieboszczki Tepsy istniał
    serwer news.tpi.pl (Telekomunikacja Polska Internet). Dopiero później
    zastąpił go serwer news.neostrada.pl. Gdy to się działo, to sama
    usługa dostępu do Sieci, sprzedawana pod rzeczoną nazwą, miała już
    ładnych parę lat za sobą.

    --
    Jarek