  • 1. Data: 2011-04-10 15:13:19
    Temat: Nagrywarka TSS
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nagrywarka TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ATA Device nie widzi nagranych
    płyt CD-R.
    Te, które się otwierają z autostartu (np. programy) otwiera.
    Wgrywalam jej firmware i pewnie było ono do XP, a nie do Windows 7 i
    pewnie to powoduje teraz te kłopoty. Nagrywarka miała przedtem chyba
    inny numer, a teraz ma "H652L" i pewnie nie jest to to co powinno być.
    Jak usunąć firmware tej drukarki, przywrócić poprzednie?
    Odinstalowywałam już kontroler iDE, ale to nie pomogło.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-04-10 17:57:24
    Temat: Re: Nagrywarka TSS
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10-04-2011 17:13, animka napisał/a:
    > Wgrywalam jej firmware i pewnie było ono do XP, a nie do Windows 7 i
    > pewnie to powoduje teraz te kłopoty.

    Dowcip dnia ;-)

    Myśl (tylko czy to możliwe?) zanim coś napiszesz.
    Co nagrywarkę "interesuje" pod jaki system jest firmware?
    To tak samo jakbyś aktualizowała bios płyty głównej i napisała, że był
    pod XP a nie pod Win 7.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-04-10 18:28:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-10 19:57, Czarek pisze:

> [...]
    > Co nagrywarkę "interesuje" pod jaki system jest firmware?
    > To tak samo jakbyś aktualizowała bios płyty głównej i napisała, że był

    Dlatego pytam, bo nie wiem. Wiem, że to gdzieś w Biosie teraz siedzi.
    Pytałam jak to odinstalować!
    Jak nie umiesz odpowiedzieć konkretnie na pytanie to won!

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-04-10 18:49:12
    Temat: Re: [OT] Nagrywarka TSS
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-10 20:28, animka wrote:
    > Jak nie umiesz odpowiedzieć konkretnie na pytanie to won!

    ... z mojego internetu !

  • 5. Data: 2011-04-10 18:54:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-10 17:13, animka wrote:
    > Nagrywarka TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ATA Device nie widzi nagranych
    > płyt CD-R.

    Co masz na myśli "nie widzi"? Nie pokazuje się okienko ze spisem plików?
    Bo ...

    > Te, które się otwierają z autostartu (np. programy) otwiera.

    ... może masz problem z systemem operacyjnym a nie z nagrywarką.

  • 6. Data: 2011-04-10 19:26:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-10 17:13, animka pisze:
    > chyba inny numer, a teraz ma "H652L" i pewnie nie jest to to co powinno być

    A jaki był przedtem?
    Może wgrałaś firmware od innego modelu, ma prawo wówczas nie działać.
    P.

  • 7. Data: 2011-04-10 19:56:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Co masz na myśli "nie widzi"? Nie pokazuje się okienko ze spisem plików?
    > Bo ...

    Nie widzi płyty.

    > ... może masz problem z systemem operacyjnym a nie z nagrywarką.

    No właśnie nie wiem jak to naprawić.
    Czy w takim razie nie zawracać sobie głowy tym firmware (prawdopodobnie
    wadliwym)?

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-04-10 20:12:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-10 21:26, Pan Piskorz pisze:

    > A jaki był przedtem?
    > Może wgrałaś firmware od innego modelu, ma prawo wówczas nie działać.

    W tym jest ambaras, że ja nie pamiętam jaki był przedtem numer.
    Obawiam się, że to było do XP.
    Jednak system ma też znaczenie.

    W Evereście widnieje, że wszystko ok:
    [ E:\ TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ATA Device ]

    Właściwości napędu dysków optycznych:
    Opis urządzenia TSSTcorp
    CD/DVDW TS-H652L ATA Device
    Numer seryjny TS-H652LFirmware
    Firmware Revision 0803
    Rozmiar bufora 2 MB
    Producent Toshiba-Samsung
    Typ urządzenia
    DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM
    Interfejs ATAPI
    Region Code Brak
    Remaining User Changes 5
    Remaining Vendor Changes 4

    Writing Speeds:
    DVD+R9 Dual Layer 8x
    DVD+R 16x
    DVD+RW 8x
    DVD-R9 Dual Layer 8x
    DVD-R 16x
    DVD-RW 6x
    DVD-RAM 5x
    CD-R 48x
    CD-RW 32x

    Reading Speeds:
    DVD-ROM 16x
    CD-ROM 48x

    Supported Disk Types:
    BD-ROM Nieobsługiwane
    BD-R Nieobsługiwane
    BD-RE Nieobsługiwane
    HD DVD-ROM Nieobsługiwane
    HD DVD-R Nieobsługiwane
    HD DVD-RW Nieobsługiwane
    DVD-ROM Read
    DVD+R9 Dual Layer Read + Write
    DVD+R Read + Write
    DVD+RW Read + Write
    DVD-R9 Dual Layer Read + Write
    DVD-R Read + Write
    DVD-RW Read + Write
    DVD-RAM Read + Write
    CD-ROM Read
    CD-R Read + Write
    CD-RW Read + Write

    Optical Drive Features:
    Buffer Underrun Protection Obsługiwane
    C2 Error Pointers Obsługiwane
    CD+G Nieobsługiwane
    CD-Text Obsługiwane
    Hybrid Disc Nieobsługiwane
    JustLink Obsługiwane
    LabelFlash Nieobsługiwane
    Layer-Jump Recording Obsługiwane
    LightScribe Obsługiwane
    Mount Rainier Nieobsługiwane
    SMART Obsługiwane
    CSS Obsługiwane
    CPRM Obsługiwane
    AACS Nieobsługiwane
    VCPS Nieobsługiwane
    BD CPS Nieobsługiwane

    Producent urządzenia:
    Nazwa firmy Toshiba Samsung
    Storage Technology
    Informacje o produkcie
    http://www.tsstorage.com/tsst/index_e.html
    Firmware Download
    http://www.samsungodd.com/eng/LiveUpdate/LiveUpdate.
    asp

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-04-10 22:29:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 20:28:35 +0200, animka napisał(a):

    > Jak nie umiesz odpowiedzieć konkretnie na pytanie to won!

    Zachowuj się, maskotka.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 10. Data: 2011-04-11 06:02:57
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    On 04/10/11 19:57, Czarek wrote:
    > To tak samo jakbyś aktualizowała bios płyty głównej i napisała, że był
    > pod XP a nie pod Win 7.

    Tu akurat można się zdziwić - część komputerów miała oddzielny firmware
    dla XP oraz Visty (kwestie tego, jak BIOS ma kłamać w ramach ACPI).

    pozdrowienia,
    shadow