  • Data: 2017-07-09 15:23:13
    Temat: Re: OT Musk wspomaga Australie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2017 o 15:17, Iguan_007 pisze:

    > Alez prosze, uzyje za Ciebie Google:
    >
    > "Key works include the replacement of the draft tube bearing, internal pump
    painting, replacement of the
    > guard gate rollers at Splityard Creek Dam and replacement of the generator
    transformer high voltage
    > protection system"

    Czyli niewiele.

    > Nie, nie licza sie tylko MWh i juz na ten temat pisalem. Przeczytaj wyzej

    No tak - zapomniałem, że to ma na 5 minut wystarczyć, bo macie
    nieracjonalny system rozliczania energii. Zmnieńce okres rozliczania na
    minutę, to bedą potrzebne 5 razy mniejsze akumulatory.

    > Elektrownia szczytowo pompowa to elektrownia wodna.

    Podobnie jak atomowa to elektownia cieplna. Jednak jakbyśmy rozawiali o
    atomówkach to kiepskim argumentem byłoby powoływanie się na
    elektrociepłownie.

    > Zaprzeczeniem racjonalnosci jest udawanie eksperta w temacie na ktorym sie zupelnie
    nie znasz. Ani nie znasz lokalnych warunkow, ani nie wiesz na czym polega problem z
    cenami w Australii.

    Dobra - kończę. Dalej dyskutuj sobie w Australii. Narobiliście sobie
    burdelu w systemie energetycznym, a teraz tłumaczycie wszystkim, że to
    wym macie rację.

    EOT.

    Shrek