  • 11. Data: 2010-12-06 17:50:03
    Temat: Re: OT Monitor a niska temperatura
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-06 18:14, Przemek pisze:
    > qwerty nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > No cóż... Mnie też wzięło ;)
    > Ale widzę, ze nie tylko Animka tam bryluje, są lepsze :)

    Nooo, bardzo interesujący jest Jacek Buda :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-12-06 19:04:38
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-06 17:10, Jacek S pisze:

    > Animka to taki grupowy duszek - nie wiem, może folklor? ( nie, nie - to
    > nie troll, to naprawdę coś innego - taki pocieszny duszek, czy coś ).
    > Najpierw się na nią wkurzałem i chciałem do KF-a wrzucić, ale teraz to
    > nawet ją lubię;) Na pl.sci.medycyna są jeszcze lepsze "kwiatki" z jej
    > udziałem:)

    No i ja się na pl.sci.medycyna skusiłem, niestety oprócz Animki, którą
    bez ściemy można polubić jest tam jeszcze ikselka i to już troll jak się
    patrzy

  • 13. Data: 2010-12-06 20:19:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > nie wiem, może folklor?

    No wiesz? Wsiok a wsiok to też jest różnica, no nie?
    Tylko, że to właśnie folklor i jakieś ciotki szpiegują, plotkują i sieją
    jakieś niuanse.
    Ja przeczytam i zapominam, nie roznoszę informacji po innych grupach, bo
    się po prostu tym brzydzę. A to co napiszę to napiszę. Po prostu to co
    myślę w danej chwili.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-12-06 20:46:39
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-06 21:19, animka pisze:

> [...]
    > Ja przeczytam i zapominam, nie roznoszę informacji po innych grupach, bo
    > się po prostu tym brzydzę. A to co napiszę to napiszę. Po prostu to co

    Oj ale odpowiadać właściwej osobie to byś się mogła nauczyć ;-)

  • 15. Data: 2010-12-06 20:52:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-06 21:46, boxfish pisze:

    > Oj ale odpowiadać właściwej osobie to byś się mogła nauczyć ;-)

    Przecież ja nie podałam konkretnej osoby, tylko wkleiłam kawałek zdania
    tej osoby, więc to nie dotyczyło Ciebie :-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-12-07 06:42:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-06 21:52, animka pisze:

    > Przecież ja nie podałam konkretnej osoby, tylko wkleiłam kawałek zdania
    > tej osoby, więc to nie dotyczyło Ciebie :-)

    tyle tylko że odpowiadałaś na mój wpis :-)

  • 17. Data: 2010-12-07 06:43:52
    Temat: Re: Re:OT Monitor a niska temperatura
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 06-12-2010 o 17:10:42 Jacek S <o...@f...cy> napisał(a):

> [...]
    > Najpierw się na nią wkurzałem i chciałem do KF-a wrzucić, ale teraz to
    > nawet ją lubię;) Na pl.sci.medycyna są jeszcze lepsze "kwiatki" z jej

    Ba - widziałem Ją też na pl.comp.sieci.
    Nie ukrywam, że mnie urzekła.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 18. Data: 2010-12-07 10:35:41
    Temat: Re: Monitor a niska temperatura
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 15:02, JoteR pisze:
    > kontakt z ujemnymi temperaturami. Znacznie groźniejsza będzie wilgotność,
    > zwiększająca się wraz ze spadkiem temperatury wewnątrz opakowania. Dlatego
    > należy przestrzegać owych 1-2 godzin w temperaturze pokojowej przed
    > włączeniem urządzeniaw nowym miejscu.
    Wilgotność nie zwiększa się w magiczny sposób wewnątrz zamkniętego
    opakowania :-) Spada temperatura urządzenia, a po wprowadzeniu go do
    ciepłego pomieszczenia, może nastąpić skroplenie się wody zawartej w
    powietrzu w tym ciepłym pomieszczeniu.

    Maciek

  • 19. Data: 2010-12-07 12:47:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciek" napisał:

    > Wilgotność nie zwiększa się w magiczny sposób wewnątrz zamkniętego
    > opakowania :-)

    Ciekawe, moje rejestratory wkładane do opakowań transportowych farmaceutyków
    twierdzą coś wręcz przeciwnego. Przy spadku temperatury wewnątrz opakowania
    wzrasta wilgotność względna. Co poniekąd jest zrozumiałe, bo w niższych
    temperaturach taka sama ilość pary wodnej w powietrzu oznacza wyższą
    wilgotność względną niż w temperaturach wyższych.

    > Spada temperatura urządzenia,

    No właśnie.

    > a po wprowadzeniu go do ciepłego pomieszczenia, może nastąpić
    > skroplenie się wody zawartej w powietrzu w tym ciepłym pomieszczeniu.

    W całym nie ;-) W bezpośrednim otoczeniu owego monitora i owszem.
    Jeśliby ta przeprowadzka odbywała się w Warszawie, gotów jestem do
    eksperymentu polegającego na włożeniu wywzorcowanego termohigrometru do
    owego pudła z monitorem i rejestrowaniu parametrów mikroklimatu powiedzmy co
    minutę. Uzyskane wyniki dałyby nam odpowiedź, co faktycznie działo się
    wewnątrz pudła i potwierdziłyby (lub obaliły) moje przewidywania.

    JoteR