  • 1. Data: 2009-02-24 14:27:45
    Temat: [OT] Mam prośbę o test
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Kogoś kto zagląda na alt.pl.rec.videokamery
    proszę by wysłał tam jakiś post i sprawdził czy go widzi
    Ja od kilku dni nie widzę tam prawie żadnego ruch i swoich postów też
    Sory za [OT]
    Ewentualną uwagę proszę tu albo na piv
    AdamCCS

  • 2. Data: 2009-02-24 15:57:29
    Temat: Re: [OT] Mam prośbę o test
    Od: datarecky <g...@o...pl>

    AdamCCS pisze:
> [...]
    > proszę by wysłał tam jakiś post i sprawdził czy go widzi
    > Ja od kilku dni nie widzę tam prawie żadnego ruch i swoich postów też

    Widać Twoje posty. Ostatni wysłany o 13:46.
    Korzystam z serwera news.gazeta.pl.

    Pozdrawiam,

    --
    A.G.

  • 3. Data: 2009-02-24 16:04:06
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "datarecky" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widać Twoje posty. Ostatni wysłany o 13:46.
    > Korzystam z serwera news.gazeta.pl.
    >
    > Pozdrawiam,
    ------
    No właśnie od 21-go prawie nikt nic nie nadał
    a zawsze gwarno było.
    A ja do Outlook Expresa nie mogę ściągnąc żadnych
    postów - nawet swoich ... tej grupy.
    A ta grupa i inne biega - dziwne.
    Dzięki za odzew
    AdamCCS

  • 4. Data: 2009-02-24 23:56:34
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "AdamCCS" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie od 21-go prawie nikt nic nie nadał
    > a zawsze gwarno było.
    > A ja do Outlook Expresa nie mogę ściągnąc żadnych
    > postów - nawet swoich ... tej grupy.
    > A ta grupa i inne biega - dziwne.

    Ja tak miałem i pomogło anulowanie subskrypcji, usunięcie plików dbx z
    grupami, które sprawiały problem z dysku, potem ponowna subskrypcja i
    ściagnięcie postów. Zassałem i te brakuujace i teraz nowe ściagają się na
    bieżąco.

    Pozdrawiam Pzremek

  • 5. Data: 2009-02-25 07:20:57
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > No właśnie od 21-go prawie nikt nic nie nadał
    > a zawsze gwarno było.

    Ja wysyłam i nie mogę doczekać się odpowiedzi :-(

  • 6. Data: 2009-02-25 08:52:28
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja wysyłam i nie mogę doczekać się odpowiedzi :-(
    Ostatni post jaki widzę za pomocą google to:
    "zbliżenie obrazu" i dwa moje
    Reszta jak by się nie odzywała :-[
    AdamCCS