  • Data: 2010-11-05 13:38:40
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ib0si1$52f$1@news.onet.pl...
    > 2010-11-05 12:50:05 Cavallino

    > Nie, będzie z tego tylko i wyłącznie więcej biegania,
    > sumarycznie na jedno wyjdzie. ASO ma w tym swój interes
    > żeby uwzględnili jak najwięcej szkód.

    I żeby uwzględnili jak największą stawkę.
    A ubezpieczyciel ma interes odwrotny.

    Więc nie muszą się dogadać.

    I zapewniam Cię, że słyszałem o niewydawaniu samochodów naprawianych
    bezgotówkowo, do momentu wyrównania różnicy przez właściciela.

    Po prostu od części
    > mają zarobek. Lepsze korzyści z "gotówkowego" to urban legend.

    > E, tia...

    Co tia?
    Praktyka.
    Stawki robocizny w ASO Kia w mojej okolicy potrafią się różnić ponad 20%.
    Za ten sam przegląd w jednym miejscu chcą 250 zł, a w innym nawet 300 czy
    350.
    Więc gdyby zacząć od najdroższego, to pewnie łatwo można ubezpieczyciela
    zachęcić do wypłaty odszkodowania gdy znajdziesz tańsze o 20% ASO.