  • Data: 2010-11-05 12:50:05
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości news:

    > Taki sam problem będzie, jak będzie naprawa gotówkowa.

    Oczywiście że tak.
    Z tą różnicą, że masz nad tym większą kontrolę, bo bierzesz udział w
    uzgadnianiu kosztorysów między ASO a ubezpieczycielem.
    I możesz zrezygnować w każdej chwili z naprawy jakiejś części w ASO, jeśli
    widzisz że będzie Cię to kosztowało dopłatę.
    Względnie poszukać ASO z niższą stawką za robociznę itd.

    A przecież są przypadki, że auto jeździ, więc nic nie musisz naprawiać przed
    uzyskaniem odszkodowania - ja dokładnie taki przypadek mam obecnie na
    tapecie.
    Gdybym zlecił naprawę bezgotówkową być może od pół roku byłbym lżejszy o
    kilka tys o które walczyłbym w sądzie, albo nie mógł korzystać z samochodu.