  • 31. Data: 2010-11-23 13:25:29
    Temat: Re: Kurs fotografii ???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A myślisz, że ktoś Ci da 18,5 tys. i pozwoli wydać na zus? Kasę
    > dostajesz na zakup sprzętu i wyposażenia i musisz się z tego wyspowadać
    > przedstawiając faktury.

    No przeciez pisal, ze zalozy dwie firmy - wymienia sie f-rami
    i bedzie jewropejsko ;)

  • 32. Data: 2010-11-23 13:45:04
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    | No przeciez pisal, ze zalozy dwie firmy - wymienia sie f-rami
    | i bedzie jewropejsko ;)

    Pewnie, że tak, wszystko da się obejść kwestia chęci i możliwości.

    Tomasz

  • 33. Data: 2010-11-23 17:48:54
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    Zeby nie bylo duzo do czytania to skasowalem. Pisalem o programie 8.1 a nie
    o POKL. To program kapital ludzki, -inny program. Z 8.1 (POIG)to innowacyjna
    gospodarka. Wejdz na strone PARP i zobacz na co ludzie wzieli po 700 tys. Na
    zalozenie stron internetowych. Program 8.1 byl skierowany glownie
    (przynajmniej tak mysleli) dla studentow. I nie jest tak, ze z tego programu
    moge wziasc kase. To dla firm nowopwstalych, czyli nie dluzej niz rok
    dzialalnosci..
    Chcialem wejsc na rynek reklamy(telebimy), bylem na szkoleniu z funduszy,
    przedstawilem wykladowcom ciekawy projekt(oczywiscie innowacyjny) do
    programu 8.1. Gdybym chcial w to wejsc to musialbym zalozyc nowa firme, bo
    moja, z ponad 20 letnia tradycja sie nie zalapuje na ten program. Zalapuje
    sie na program z 4.
    Do Jakuba; do roboty to wzialem sie 20 lat temu i z powodzeniem prowadze
    firme. I nie jestem kombinatorem takim co 100 ha obsadzil sadzonkami
    orzecha wloskiego by wziasc dotacje z unii.
    Zeby bylo o fotografi, to jest to dobry sposob wziasc fundusze z UP, czy tez
    z uni na zakup sprzetu i rozpoczac dzialalnosc. Te wziete pieniadze
    oczywisci wroca do budzetu, w formie podatkow, zusu. Tak, ze nie sa to
    pieniadze za darmo.
    Pozdrawiam
    MarekF

  • 34. Data: 2010-11-23 18:32:08
    Temat: Re: [OT]Kurs fotografii ???
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie z funduszu 8.1 a działania 1 priorytetu 8 POKL. I tu znowu albo słabo
    > słuchałeś albo ktoś Ci
    > bzdur nagadał. 8.1 jest skierowany do przedsiębiorców a więc najpierw
    > musisz założyć DG a później
    > spełnić jeszcze wiele innych warunków żeby taką kasę dostać a
    > przedewszystkim zabezpieczyć jej
    > należyte wydatkowanie prawie jak kredyt na dom czy mieszkanie.

    Musze sie odniesc do tej wypowiedzi.
    8.1 to nie jest zaden POKL, to POIG czyli innowacyjna gospodarka. Jest
    skierowany do przedsiebiorcow (masz racje). Tylko dla nowopowstalych.Bzdur
    mi nikt nie nagadal, bo powstalo tyle firm co prowadza szkolenia, warsztaty
    itp za pieniadze z unii. Bylem na warsztatach organizowanych przez Lewiatan.
    Chcialem wejsc wlasnie w program 8.1, bo 8.2 t o P2P. Dotacja to nawet 2
    duze banki.
    Tak OT , moj projekt spotkal sie ze zdziwieniem wykladowcy i stwierdzil, ze
    jest szansa na realizacje. Oczywiscie wykladowcy maja swoje firmy i
    przygotuja projekt za 20% Swojej kasy trzeba miec 30% ale nie od razu,
    napiszesz program np na 3 lata i po kolei inwestujesz, jak zarabiasz to z
    zysku te 30% dokladasz.
    Temat mojego programu:
    e-informacja. Nowa dziedzina e-biznesu poprzez wprowadzenie innowacyjnych
    e-usług
    Najwazniejsze jest to e. Zobacz kto dostal dotacje, np e-przedszkole.
    I jeden z punktow mojego programu.
    . stworzenie innowacyjnej platformy informacyjnej przy wykorzystaniu
    nośników LED i zarządzaniem przez internet, która będzie wykorzystana m.
    inn. jako system ostrzegania pogodowego(połączenie z serwerem Centrum
    Projektów Wodnych i Ekologicznych) oraz system ostrzegania przed innymi
    zagrożeniami.
    Pozdr
    MarekF

  • 35. Data: 2010-11-24 12:36:17
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "MarekF" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    | Musze sie odniesc do tej wypowiedzi.

    Ok, zgadzam się chociaż nie do końca. Jeżeli to jest POIG to trzeba było to napisać,
    bo to dość
    istotne jak widać. Ja zajmuje się POKL-em i tylko on mi w glowie :-) a osoby które
    wogóle nie są
    zorientowane to tak mało precyzyjnych informacjach nigdy nie dotrą do sedna sprawy.
    Poza tym używasz
    zlej nomenklatury. W POIG też są priorytety i piszesz tu o działaniu 8.1 (w
    priorytecie 8) a nie o
    programie 8.1. To tak dla ścisłości.

    Tomasz

  • 36. Data: 2010-11-25 14:44:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ic5dgu$v36$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Jest absolutnie nieodzowne, choćby w formie kompaktu. Wytłumacz
    > klientowi, że ze ślubu zdjęć nie będzie, bo ci pierwsze i jedyne
    > body... padło.
    Hm, a ja czesto pada ci body?

    TA

  • 37. Data: 2010-11-25 14:55:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-25 15:44, T...@s...in.the.world pisze:
    > Hm, a ja czesto pada ci body?

    Mnie pada co wieczór... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/

  • 38. Data: 2010-11-25 15:16:27
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 18 Lis, 13:36, Norbert <n...@M...com> wrote:
    > WItam.
    > Chcia em zapyta czy s organizowane w Warszawie lub okolicach jakie
    > kursy fotografii kt re s ewentualnie wsp finansowane przez urz d pracy
    > lub inne instytucje.
    > ona jest obecnie na wychowawczym ale chcia aby za o y swoj firme i
    > zajmowa si fotografowaniem imprez okoliczno ciowych itp, nie ma jednak
    > wykszta cenia w tym kierunku i dlatego poszukujemy jakiej szko y czy
    > kursu kt ry da by jej podstawy do wej cia w ten zaw d.
    > Pozdrawiam.

    I tyle pitolenia, bo jeden intelygentny warsiawiak nie potrafi wpisać
    w googlach "kurs fotografii warszawa"

    http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=&=&q
    =kurs+fotografii+warszawa&aq=8&oq=kurs+fotogra

    Jeśli jego małżonka jest podobnie inteligentna to nie wróżę
    sukcesów ...

  • 39. Data: 2010-11-25 15:38:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-25 16:16, Anonymouse pisze:
> [...]
    =kurs+fotografii+warszawa&aq=8&oq=kurs+fotogra

    > Jeśli jego małżonka jest podobnie inteligentna to nie wróżę

    Łał, Jacek-Placek robi kursy z gugla...

    --
    pozdrawia Adam
    /pięć chlebów, dwie ryby, woda w wino - kto dał przykład piractwu?/

  • 40. Data: 2010-11-25 20:22:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Hm, a ja czesto pada ci body?

    Zwykle takie rzeczy zdażają sie z najmniej odpowiednim momencie...