  • Data: 2009-03-05 14:16:03
    Temat: Re: [OT] Kod kreskowy - jak rozpoznać co to za kod
    Od: "Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla zainteresowanych dodam, że kod, z którym był problem jest generowany
    > przez system biblioteczny SOWA (numery inwentarzowe książek oraz
    > legitymacje czytelnicze), więc dla następnych, którzy będą mieli problem
    > z odczytaniem tego kodu przez czytnik LS2208 informuję, że wystarczy z
    > pliku PDF (Product Reference Guide) wydrukować stronę 12-50 i odczytać
    > kod opisany jako "I 2 of 5 - Any Length".
    >
    > Firma Sokrates za zaprogramowanie czytnika LS2208 śpiewa sobie 400zł, a
    > zaprogramowany czytnik oferują w cenie 749zł (ja zakupiłem za 389zł z
    > wysyłką)..

    Firma Sokrates oferuje zaprogramowany czytnik w cenie 600zł z 5 letnią gwarancją
    Czytniki te domyślnie mają wyłączony odczyt kodu interleave 2 of 5 mimo że w
    instrukcji jest napisane co innego. Programujemy również inne przydatne
    parametry (blokada ISBN, głośność).
    Po za tym wystarczyło do nas zatelefonować lub napisać i też udzielilibyśmy
    tej informacji.
    Pozdrawiam
    Sokrates software