  • Data: 2012-06-29 11:50:55
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 10:39, Arek pisze:
    > Ale ciągle wzrost jest, oraz bardzo wysokie standardy życia.

    Titanic tonie - dobrze, że wolno - tańczmy więc dalej.
    Będziemy się martwić jak wszystko pierdyknie.
    Typowe podejście socjalisty.

    > Bla bla bla.

    WOW
    Twoja argumentacja zwala z nóg!

    > Co za dziecinny frazes.

    Szczery w każdym razie.

    > Tak czy inaczej jest system niesocjalistyczny, pasuje czy nie?

    Jest mi to obojętne w zasadzie co się dzieje w rosji.
    Pasuje czy nie?

    > Problem w tym, że do końca nie wiesz czym jest socjalizm.

    Podaj definicję socjalizmu skoro wiesz i sugerujesz, że ja nie wiem.
    Napisz ją tu, swoimi słowami jeśli zdołasz.

    > Francja,
    > Niemcy ba nawet Korea maja ustrój, gdzie Państwo wspiera rozwój...
    > Państwa.

    Ja tam wole aby państwo było biedne a ludzie w nim mieszkający - bogaci.
    Państwo nie powinno niczego wspierać. Zwyczajnie nie powinno
    przeszkadzać ludziom się bogacić. Jednym z główynych zadań państwa
    powinna być ochrona własności prywatnej.

    > Nie pozwala na panoszenie się dzikiego kapitalizmu.

    Dziki kapitalizm - a może po prostu kapitalizm? Czy to coś innego?

    > państwowa kasa
    > nie wspiera lokalnego przemysłu

    To Ty nie znasz ani jednej państwowej firmy? :-D

    > tylko wyprowadza kasę na zewnątrz, a
    > swój przemysł tępi jak może (patrz mechanizmy budowy polskich autostrad).

    Nie powinno tępić ani wspierać.

    > Czyli liczba regulowanych zawodów jest
    > dokładnie taka sama.

    Już sama regulacja zawodów (m.in. oczywiście) świadczy o tym, że jest to
    ustrój socjalistyczny.

    > Ciągle czekam na przykład kraju niesocjalistycznego gdzie chciałbyś
    > mieszkać. Oczywiście czysto teoretycznie.

    Chciałbym mieszkać w Polsce, w której wolnego rynku będzie możliwie
    najwięcej jak się da.
    Wtedy wzrost gosp. byłby taki jak za prawa Wilczka, które z biegiem lat
    było psute przez czerwonych.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info