eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[OT] Ken Rockwell i SUV-yRe: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 26 Jun 2012 11:06:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <jsbu2i$8et$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
    <jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
    <jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
    <js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl>
    <wtdgw86j7vam$.cxh3d89iqbug.dlg@40tude.net>
    <js7baa$lom$1@inews.gazeta.pl>
    <1w86r5ik9tziq.1nwzf5lqimc8x$.dlg@40tude.net>
    <js95a2$5fe$1@inews.gazeta.pl> <js9ifa$21g$1@node2.news.atman.pl>
    <jsb06e$22c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-168-50.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1340701586 8669 89.73.168.50 (26 Jun 2012 09:06:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jun 2012 09:06:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456413 pl.rec.foto.cyfrowa:891132
    [ ukryj nagłówki ]

    Faktycznie, większość tekstów tyczyło się starszych SUV-ów, oraz tego, co
    znane było raczej na rynkach w USA.
    Kontrola trakcji poprawia bezpieczeństwo, to bez wątpienia.
    Jednak w takiej sytuacji
    http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg
    obawiam się, że jest bezradna...
    Tu nie pomogą nawet poduszki w SUV-ie, bo będą już "sflaczałe", gdy ten
    będzie kończył się przewracać...
    Kolizja z nowszym autem (niż mała honda) byłaby trudniejsza dla suv-a -
    wzmocnienia boczne mogłyby go wybić w powietrze jeszcze skuteczniej.
    W podobnej kolizji dwóch tradycyjnych wozów, przynajmniej ci z pozycji SUV-a
    mieliby szansę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: