  • 11. Data: 2010-05-29 04:42:43
    Temat: Re: [OT]Jak rozmawiać z telemarketerem?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 maja 2010 00:37, quasi pisze:
    > Co do nawigacji w telefonie to ja też jestem sceptycznie nastawiony tym

    Sceptycyzm był nie do nawigacji w telefonie tylko do GPSu w telefonie
    bez systemu operacyjnego. Bo po jakiego grzyba to ja też nie wiem, żeby
    się później męczyć?

    > Automapą więc w telefonie niepotrzebna. Wydaje mi się, że telefony nie
    > mają aż takiej mocy obliczeniowej więc nawigacja przy szybszej jeździe
    > autem mogłaby nie wyrabiać, chociaż mogę nie mieć racji bo nie mam
    > doświadczenia z takimi zabawkami.

    Tak jak piszesz, wydaje Ci się. Jako przykład mogę podać niepozorną
    Nokię 6730, którą właśnie posiadam, ma procka 600MHz i wyśmienicie
    wyrabia, z Nokia Maps :) wcześniej była Omnia I i też dawała radę, z
    Automapą dla odmiany.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-05-29 04:53:34
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 29-05-10 6:42, Piotr M pisze:

> [...]
    > Nokię 6730, którą właśnie posiadam, ma procka 600MHz i wyśmienicie
    > wyrabia, z Nokia Maps :) wcześniej była Omnia I i też dawała radę, z

    Dorzuciłbym Touch Diamonda z Automapą, 5800 XM 6210 Navi z Nokia Maps.
    Wyrabiają bez problemu.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 13. Data: 2010-05-29 08:12:40
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    > Dorzuciłbym Touch Diamonda z Automapą, 5800 XM 6210 Navi z Nokia Maps.
    > Wyrabiają bez problemu.

    Mam Nokię E66 Nokia Maps i spoko do 200km/h.

  • 14. Data: 2010-05-29 08:46:03
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 maja 2010 10:12, darek638 pisze:

    > Mam Nokię E66 Nokia Maps i spoko do 200km/h.

    :) To w Niemczech nie pojeździsz...

  • 15. Data: 2010-05-30 14:03:26
    Od: AL <a...@s...tam>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > Nokię 6730, którą właśnie posiadam, ma procka 600MHz i wyśmienicie
    > wyrabia, z Nokia Maps :) wcześniej była Omnia I i też dawała radę, z

    spokojnie sie wyrobi rowniez z Garminem jak i z Sygitem.
    Przy czym najszybszy jest Sygit - dziala szybciej niz TomTom na
    dedykowanych urzadzeniach tejze firmy - XLone.

    Zaleta zewnetrznej nawigacji w stosunku do tej w telefonie to tylko
    duzy, jasny ekran (dotykowy w odroznieniu od niektorych telefonow -
    np.mojego). Reszta to przyzwyczajenie sie do mniejszego ekranu telefonu.
    W dluzsza trase biore TomToma 4.3" ekran.
    W krotkie i pod reka na wszelki wypadek zawsze mam e51 z 2" z 3
    nawigacjami na pokladzie i tez daje rade (akurat NokiaMaps nie lubie).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-05-31 14:31:35
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-05-28 01:25, Akarm pisze:

    > Zobacz ile liter zjadłeś! Zostało samo *ów*. Czytaj posty przed
    > wysłaniem, unikniesz takich wpadek.

    No ale co tu jest nie tak? "ów osoba" znaczy mniej więcej tyle co "ta
    osoba" i jest jak najbardziej poprawną formą.

    --
    tomafek

  • 17. Data: 2010-05-31 16:04:40
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Tomek Kęcki napisał:
    > No ale co tu jest nie tak? "ów osoba" znaczy mniej więcej tyle co "ta
    > osoba" i jest jak najbardziej poprawną formą.

    ROTFL!
    Nie uczyła Pani w szkole podstawowej, żeby nie używać wyrazów, których
    znaczenia się nie rozumie? Uniknąłbyś ośmieszania się. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 18. Data: 2010-05-31 16:18:51
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-05-31 18:04, Akarm pisze:

    > ROTFL!
    > Nie uczyła Pani w szkole podstawowej, żeby nie używać wyrazów, których
    > znaczenia się nie rozumie? Uniknąłbyś ośmieszania się. :)

    No to jeżeli jesteś taki mądry to weź napisz w końcu o co ci chodzi?

    Nie wiem czy zwrot którego użyłem jest prawidłowy czy nie, ale trzeba
    przyznać, że jest powszechnie używany. Zresztą tak jak napisał kolega
    Tomek Kęcki.

    sjp.pwn.pl pisze:
    1. <<zaimek towarzyszący rzeczownikowi, wyróżniający kogoś lub coś
    spośród innych, np. Oto ów znajomy., będący określeniem tego, o czym
    była mowa, np. Dużo jak na owe czasy podróżował., lub występujący w
    zdaniu nadrzędnym, z którym się wiąże zdanie określające, np. Od łąk
    wionął ów zapach, jaki wydziela skoszona trawa.>>

  • 19. Data: 2010-05-31 16:31:20
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    quasi napisał:
> [...]
    > zdaniu nadrzędnym, z którym się wiąże zdanie określające, np. Od łąk
    > wionął ów zapach, jaki wydziela skoszona trawa.>>

    Aaa, czyli to zwykłe nieuctwo, nie zjedzenie liter. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl