  • 1. Data: 2010-05-27 22:14:05
    Temat: Jak rozmawiać z telemarketerem?
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Witam,
    Czytuję tę grupę od jakiegoś czasu i widzę są tu same kozaki więc pewnie
    dostanę wyczerpującą odpowiedź.

    Jest sobie abonament w Orange w wysokości 40zł który już dobiega końca,
    na stronie już pojawiła się oferta utrzymaniowa czy jak to się zwie, ale
    ceny telefonów wolę przemilczeć...

    Załóżmy że osoba dla której jest to abo chciałaby zostać przy takiej
    wysokości jak ma obecnie (nowa taryfa Delfin 39): Samsung Avila z GPS'em
    kosztuje ~350zł.

    Dla porównania u konkurencji:
    -Play (LongPlay Telefon 29) - 149zł
    -Plus (Taryfa Syberyjska 40) - 1zł

    W szczegóły co dana taryfa oferuje nie będę wnikał bo to już sobie
    analizuję samodzielnie.

    Chociaż robiąc obliczenia całego kontraktu dochodzę do wniosku, że
    taniej byłoby zmienić abo na prepaid i tę Avilę kupić na allegro za te
    ~350zł.

    Ani ja ani ta osoba nie mamy doświadczenia w takich rozmowach. Jak już
    ten telemarketer zadzwoni aby przedstawić superhipermega ofertę w której
    ceny pewnie będą jak na stronie to ile możnaby urwać? Jakie macie
    doświadczenia w tej tematyce? Co moglibyście polecić?

    Czy jak jemu przedstawi się ceny u konkurencji to trochę opuści czy oni
    mają jakieś sztywne cenniki których muszą się trzymać.

    Dodam, że w Orange w sumie nic tej osoby nie trzyma i jak nic nie
    utarguje z nimi to nie będzie miała żadnych oporów żeby iść gdzie
    indziej (do Play raczej nie, bo drogo z innych sieci).

    Jeżeli to ma znaczenie dla konsultantów dodam, że ów osoba ma w orange
    jeszcze drugi abonament (35zł) który kończy się za ~pół roku.

  • 2. Data: 2010-05-27 22:37:50
    Temat: Re: Jak rozmawiać z telemarketerem?
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-05-28 00:14, quasi wrote:
    > Witam,
    > Czytuję tę grupę od jakiegoś czasu i widzę są tu same kozaki więc pewnie
    > dostanę wyczerpującą odpowiedź.

    tak z innej perspektywy - nie lepiej Ci przejść z numerem np. do Playa ?

  • 3. Data: 2010-05-27 23:25:04
    Temat: Re: [OT] Jak rozmawiać z telemarketerem?
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    quasi napisał:
    > ów osoba

    Zobacz ile liter zjadłeś! Zostało samo *ów*. Czytaj posty przed wysłaniem,
    unikniesz takich wpadek.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2010-05-28 06:32:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Dodam, że w Orange w sumie nic tej osoby nie trzyma i jak nic nie
    > utarguje z nimi to nie będzie miała żadnych oporów żeby iść gdzie
    > indziej (do Play raczej nie, bo drogo z innych sieci).

    To ty masz dzwonić tanio, a nie do ciebie. Gdyby wszyscy tak myśleli to
    istniałaby tylko 1 sieć i płacilibyśmy po 10 zł/min.

  • 5. Data: 2010-05-28 06:37:57
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy jak jemu przedstawi się ceny u konkurencji to trochę opuści czy oni
    > mają jakieś sztywne cenniki których muszą się trzymać.

    a co to za roznica ?
    skoro piszesz, ze przy takiej ofercie i tak odejdziesz, to albo obniza cene,
    albo sie pozegnacie

  • 6. Data: 2010-05-28 09:59:08
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > Jest sobie abonament w Orange w wysokości 40zł który już dobiega końca,
    > na stronie już pojawiła się oferta utrzymaniowa czy jak to się zwie, ale

    Jakie rachunki taka oferta, nie dziw się, że u konkurencji dostaniesz na
    wejściu więcej bo dla nich to "zysk" w postaci nowego klienta.

  • 7. Data: 2010-05-28 10:11:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie rachunki taka oferta, nie dziw się, że u konkurencji dostaniesz na
    > wejściu więcej bo dla nich to "zysk" w postaci nowego klienta.

    Nie od dzis wiadomo, ze utrzymanie dotychczasowego klienta jest tansze niz
    pozyskanie nowego...
    Stan sie wiec nowym Klientem, niech operator wiecej na Cienie kasiury
    przeznaczy...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-05-28 13:00:18
    Temat: Re: Jak rozmawia???????????????????
    Od: z <z...@g...pl>

    SDD pisze:

    > Nie od dzis wiadomo, ze utrzymanie dotychczasowego klienta jest tansze niz
    > pozyskanie nowego...
    > Stan sie wiec nowym Klientem, niech operator wiecej na Cienie kasiury
    > przeznaczy...

    W związku z takim podejściem operatorów (miałem do czynienia z erą i
    orange) będę zmieniał operatora co rok z przeniesieniem numeru
    oczywiście. :-) Telefonu jaki potrzebuję żaden mi nie oferuje więc trudno.

  • 9. Data: 2010-05-28 19:04:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    quasi pisze:
    > Witam,
    > chciałaby (...) Samsung Avila z GPS'em
    No.. ja bym sie zastanawiał czy to dobry wybór. Potem są płacze ze
    Automapa nie prądzi, a ekran dotykowy to się przydaje... zamiast lusterka.

    ToMasz

  • 10. Data: 2010-05-28 22:37:33
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-05-28 21:04, ToMasz pisze:
    > No.. ja bym sie zastanawiał czy to dobry wybór. Potem są płacze ze
    > Automapa nie prądzi, a ekran dotykowy to się przydaje... zamiast lusterka.
    >
    > ToMasz

    Dzisiaj byłem w Play się dowiedzieć co i jak. Avila bez gps'u w Longplay
    29 jest za 1zł, natomiast Avila z GPS w Longplay Telefon 29 jest za
    149zł. Z tym, że Avili bez gps (która niby jest za 1zł) nie ma i nie
    będzie tak samo jak LG Viewty który w cenniku też jest za 1zł przy abo
    za 29zł ot takie buty.

    Co do nawigacji w telefonie to ja też jestem sceptycznie nastawiony tym
    bardziej, że osoba dla której jest ten telefon ma osobną nawigację z
    Automapą więc w telefonie niepotrzebna. Wydaje mi się, że telefony nie
    mają aż takiej mocy obliczeniowej więc nawigacja przy szybszej jeździe
    autem mogłaby nie wyrabiać, chociaż mogę nie mieć racji bo nie mam
    doświadczenia z takimi zabawkami. Po drugie to w Avili jest Naviexpert,
    który pobiera mamy z neta i trzeba mieć na to subskrypcję.

    Chyba najlepszym wyborem będzie Play z abonamentem za 29zł i tą Avila z
    GPS'em za 149zł, ewentualnie jeszcze jest do wyboru LG GD510 za 99zł.

    W sumie poczekamy jeszcze co zaoferuje Orange, ale wątpię żeby przy
    taryfie np. Delfin za 29zł (w tej taryfie jest i tak mniej minut niż w
    Play) na dwa lata dali Avilę w cenie poniżej 200zł. Umowa z Orange
    kończy się w połowie września, a ten telefon w Play można by wziąć już w
    czerwcu.