  • 1. Data: 2010-05-27 21:08:29
    Temat: Kamera w telefonie + Skype
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    Ściągnąłem sobie skype do telefonu ale ta kamerka z przodu nie działa. W
    necie piszą, że działać nie będzie. Czy istnieje jakiś nieoficjalny sposób
    aby zmusić tą kamerkę do pracy podczas połączenia przez skype? Jeśli nie to
    czy istnieje jakiś program obsługujący video rozmowę VOiP?

    --
    PZDR
    DarkDaro

  • 2. Data: 2010-05-27 21:31:23
    Temat: Re: Kamera w telefonie + Skype
    Od: Korowiow <k...@m...gov.pl>

    DarkDaro pisze:
    > Jeśli nie to
    > czy istnieje jakiś program obsługujący video rozmowę VOiP?

    Fring.

    Korowiow

  • 3. Data: 2010-05-28 07:06:56
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "DarkDaro" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby zmusić tą kamerkę do pracy podczas połączenia przez skype? Jeśli nie
    > to czy istnieje jakiś program obsługujący video rozmowę VOiP?

    Nie wiem jaki masz telefon. U mnie na E52 kamerka z przodu działa w Skype.

    dziejek7

  • 4. Data: 2010-05-28 19:36:12
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > Nie wiem jaki masz telefon. U mnie na E52 kamerka z przodu działa w Skype.

    Nokia 5800 i N81 . Czy trzeba zmieniac coś w ustawieniach telefonu ?

    --
    PZDR
    DarkDaro

  • 5. Data: 2010-05-28 22:19:35