  • 111. Data: 2014-03-18 18:44:56
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Ano takowoż. Ma FAT i już, chodzi, nie narzeka, robi to, czego oczekuję,
    > po co więcej?

    Wielozadaniowy system operacyjny w pendrajwie -- świat nie przestaje mnie
    zadziwiać, a już jego mieszkańcy, to w ogóle...

    --
    Jarek

  • 112. Data: 2014-03-18 18:47:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    > Wielozadaniowy system operacyjny w pendrajwie -- świat nie przestaje mnie
    > zadziwiać, a już jego mieszkańcy, to w ogóle...

    Myślę, że jednak coraz więcej kosmitów mamy :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 113. Data: 2014-03-18 18:47:54
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Z tego co pamiętam, jest coś takiego, co się nazywa "skrót" -- tworzony
    > jest plik z rozszerzeniem ".lnk" i działa tylko w GUI. Dość to pokraczne
    > rozwiązanie.

    Jest jeszcze NTFS... To prawda, że Winda raczej nie udostępnia użytkonikowi
    tej możliwości, są jednak programy zewnętrzne, co to wspierają...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 114. Data: 2014-03-18 18:49:19
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 18.03.2014 18:33, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > System powinien zadbać o aktualną informację w linkach. Ale to
    > wymagałoby sensowniejszej struktury systemu plików...

    Niech lepiej System mi się do tego nie miesza ;)
    Nie lubię właśnie systemów M$, bo one zawsze chcą być mądrzejsze od usera.

    --
    Mirek.

  • 115. Data: 2014-03-18 18:50:21
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Wielozadaniowy system operacyjny w pendrajwie -- świat nie przestaje mnie
    > zadziwiać, a już jego mieszkańcy, to w ogóle...

    Mój chyba nawet tego nie ma. I nie miałem takiej potrzeby, by miał.
    Ja tam żadnych wibracji, bajerów, fejzbuków, nie potrzebuję. On ma GRAĆ.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 116. Data: 2014-03-18 19:36:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-03-18 17:34, Jarosław Sokołowski wrote:
    > A, o *taki*! Nigdy bym nie wpadł na to, by słuchać playera mp3 gdy jest
    > on wetknięty w USB i kopiuję na niego pliki.

    Mi się pare razy zdarzyło odpalać na np. telefonie jakiś program i po
    wetknięciu w USB dostawałem ultimatum: albo go zamknę albo spier...

    A przecież jest MTP. A miało być tak piękinie. I dup. "Only single
    operation at a time" i "must wait until copied". I znowu swiat wdepnął w
    najlepsze rozwiązanie.

    Czego się nie dotkniesz - próchno. Całe IT.

  • 117. Data: 2014-03-18 19:37:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-03-18 17:45, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Dziwne - mi się nie zresetowało...

    Robisz mało zdjęc najwidoczniej.

    Mój Canon nadaje IMG_xxxx.JPG.

    Zgadnij ile zdjęć zrobie zanim się zresetuje.

  • 118. Data: 2014-03-18 19:38:58
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 21:54:41 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Zmierzam do tego że twierdzenie jakoby to ograniczenie dennego systemu
    > plików MS miały wpływ na czas zapisu kamery jest śmieszne. Ogracznienie
    > czasu zapisu jest wyłacznie zamierzonym działaniem przez marketoidów. W
    > bezradność programistów nie dam wiary.

    No dobrze, a co to ograniczenie wnosi poza wspomnianym nagrywaniem
    filmów w kinach (do czego organizacje "broniące" praw autorskich próbują
    znięchęcić w znacznie bardziej perfidne i jawne sposoby)? W ilu
    sytuacjach nagrywa się ujęcia dłuższe niż kilkuminutowe za jednym
    podejściem?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 119. Data: 2014-03-18 19:49:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    > Robisz mało zdjęc najwidoczniej.

    Pojęcie względne - potrafię zrobić w dzień i kilkaset zdjęć a potem
    przez miesiąc ani jednego - nie jestem zawodowym fotografem. Ot,
    pstrykam sobie już od prawie 50 lat zdjęcia.

    Poza tym - po co mi 10000 zdjęć w jednym folderze? Bo tego nie mogę
    pojąć?

    > Mój Canon nadaje IMG_xxxx.JPG.
    > Zgadnij ile zdjęć zrobie zanim się zresetuje.

    Nie mam pojęcia - mój stary Canon się nie zresetował ani razu. Ma 12
    lat. Fuji - 3 letni też się nie zresetował. 6-letni Pentax - musiałbym
    syna zapytać ale sądząc po wartości licznika myślę, że również jest od
    zera, od nowego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 120. Data: 2014-03-18 19:50:14
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 18 Mar 2014 16:20:34 +0100, Adam Jurkiewicz napisał(a):

    > Ten cały syf trzeba ogarnąć, przesortować, usunąć duplikaty
    > i naprawić czasy - wesołych świąt. Polecam się kiedyś pobawić,
    > naprawdę jest to wyzwanie. A gdyby pliki miały unikalne nazwy
    > to mogę to pozamiatać w kilku/nastu operacjach przez M-RT,
    > który już był wspomniany.

    Nie warto ;) Jeśli ktoś nie ma szacunku dla własnych zdjęć, co przejawia
    się bałaganem w ich przechowywaniu i opisywaniu oraz nierobieniem kopii
    zapasowych to jego problem. Przy pierwszej lepszej okazji część fot
    wetnie (format/wirus/pad systemu/pad dysku/nieuważne skasowanie/coś tam
    jeszcze) i przynajmniej będzie spokój oraz nauczka na przyszłość.
    GG#2400455 ICQ#320399066