  • 141. Data: 2014-03-20 01:00:11
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    > Przy obecnych zastosowaniach, to nawet długie nazwy by można było sobie
    > odpuścić.

    i krótkie

  • 142. Data: 2014-03-20 01:04:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <i...@g...com>

    > Ale co ma EXIF do kodowania nazwy pliku? Mówimy o domyślnym (przeważnie
    > jedynym dostępnym) sposobie nazewnictwa zdjęć. Tylko ograniczona umysłowo
    > jednostka może zastosować w urządzeniu służącym do przechowywania danych
    > (np. aparat fotograficzny) nazwy typy 'zdjĘcie', spacje lub inne znaki
    > spoza ASCII. Wiadomym jest, że za chwilę będą z tego wyłącznie krzaki.

    Znaczy który system ma takie problemy z używaniem unikodu ?

  • 143. Data: 2014-03-20 01:08:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > BTW, MS już "wymyślił" linki symboliczne, czy jeszcze to przed nimi?

    W FAT ?

  • 144. Data: 2014-03-20 01:10:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres>

    > Niech lepiej System mi się do tego nie miesza ;)
    > Nie lubię właśnie systemów M$, bo one zawsze chcą być mądrzejsze od usera.

    W jaki sposób użytkownik mógłby być mądrzejszy od takiego Windows Server
    2012 z obsługą zduplikowanych plików ?

  • 145. Data: 2014-03-20 08:54:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Mar 2014 01:08:30 +0100, John Kołalsky<j...@k...invalid>
    wrote:
    > W FAT ?

    W czymkolwiek, nie wiem jaki teraz jest wiodący fs w produktach MS.

    --
    Marek

  • 146. Data: 2014-03-20 23:56:17
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > W FAT ?

    W FAT to fajnie działał hardlink wsobny - preparowałem za pomocą Norton
    Utility takie fajne dyskietki które po włożeniu do napędu kładły DOS-a
    na łopatki.

    --
    Darek

  • 147. Data: 2014-03-21 09:03:58
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > W FAT ?

    A co nie można ;)
    Linux na FAT miał to 20 lat temu.

  • 148. Data: 2014-03-21 22:02:48
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Mar 2014 20:19:45 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Jest sztuczne. Wystarczy patch (kilka bajtów) na oryginalne firmware aby
    > nagle zrobiło się 180sek. Pondto to jest zapis VGA, więc każda karta da
    > rade. Więcej niż 180 sek nie da się, przekręca się jakiś licznik, soft
    > nie jest gotowy.

    Z wydajnością kart było jednak nie tak wesoło. Canon A610 na jakieś
    totalnie podłej karcie (chyba jeszcze MMC) dawał radę zapisać tylko
    niecałe pół minuty i kończył. Na innej, lepszej, bez problemu nagrywał
    ujęcia po kilka minut.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 149. Data: 2014-03-22 09:53:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 21 Mar 2014 08:03:58 GMT, Mirosław
    Kwaśniak<m...@u...ikem.pwr.wroc.pl> wrote:
    > Linux na FAT miał to 20 lat temu.

    O ile pamiętam umsdos był wraperem w warstwie vfs a nie samgo fs...

    --
    Marek

  • 150. Data: 2014-03-23 11:19:06
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > O ile pamiętam umsdos był wraperem w warstwie vfs a nie samgo fs...

    I we wczesnych dystrybucjach montowanie w trybie -auto nie rozpoznawało
    umsdos poprawnie... Trzeba było ręcznie zrobić pewien myk - w pliku
    bodajże filesystems typy sytemów plikowych obsługiwanych przez daną
    instalację Linuksa wymienione były w porządku alfabetycznym - i mount
    przyrównując w trybie auto dyskietkę do cech charakterystycznych
    kolejnych filesystemów trafiał najpierw na FAT, wszystko się zgadzało -
    to już nie szukał dalej. Plik z rozwinięciami długich nazw był wówczas
    jawnie widoczny jako normalny plik...

    Ręczny myk polegał na przeniesieniu wpisu umsdos przed wpis fat -
    wówczas mount najpierw szukał wszystkich cech umsdos, dopiero jak nie
    znalazł - próbował dopasować jako fat.

    --
    Darek