  • Data: 2014-03-17 17:47:14
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.03.2014 01:41, Jacek Radzikowski wrote:

    > Akurat z Canonem jest najmniejszy problem, bo jest świetne alternatywne
    > firmware CHDK. Nie tylko nie ma w nim głupich ograniczeń, ale przy pomocy
    > skryptów można łatwo przeskoczyć problem 4GB plików. Nie mam żadnego aparatu
    > Canona więc nie mam jak przetestować, ale kilka razy chodził mi po głowie
    > pomysł żeby kupić na ebayu jakaś lepszą małpkę starszej generacji żeby
    mieć
    > wygodny sprzęt do robienia zdjęć w sytuacjach wykraczających poza możliwości
    > fabrycznego oprogramowania.

    To nie jest alternatywne firmware tylko jakby rozszerzenie. Testowałem z
    ixus55 i sx210is. Właściwie z fajnych rzeczy to tylko wydłużenie czasów
    naświetlania no i skrypty. RAW średnio ma sens - przy tej optyce i
    szumach nic wiele nie da się wyciągnąć niż fabryczny J-peg - szkoda
    czasu. Ze skryptami można robić filmy poklatkowe i zdjęcia przy
    wykrywaniu ruchu (polowanie na błyskawice albo na zwierzęta).

    --
    Mirek.