  • Data: 2009-02-22 21:15:59
    Temat: Re: [OT] JPEG kompresja wyjscia VGA:)
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal(sxat) wrote:

    > 1. no i teraz mamy serwer wpiety z publicznym adresem IP, firma zwieksza
    > predkosc DSLa no i czasami dostaje nowy adres IP, teraz musi wsiadac w
    > samochod i jechac zeby przestawic bo serwer nie dziala a o adresie
    > dowiadujemy sie najczesniej w dniu jego przepiecia

    Dokładnie tak. Wsiadasz, jedziesz, i kasujesz klienta za usługę.
    Ile razy w ciągu roku zmieniasz prędkość? I ile razy IP?
    0.1 raza do roku? ;)

    > 2. to nigdy nie nie sprawdzasz czy z dyskiem nie ma problemow? maszyna
    > wirtualna problemow z nim nawet nie zauwazy jak padnie to z mety

    Głupoty opowiadasz.
    VMy zainstalowane są na jakimś systemie, który monitoruje ich pracę.
    Sprawdzać może to, co sobie ustawisz. Mi wysyła maila, jeśli z dyskiem
    jest coś nie tak.

    > i predkosc - jest wolniej duzo wolniej i gdyby nie te bazy danych bo jakos
    > ciarki po plecach mi leca jakbym mial postawic tam baze danych w takim
    > wirtualnym srodowisku :)

    Średnie ma kolega pojęcie o wirtualizacji.
    Do baz danych to się najbardziej to nadaje, zakładając, że każda
    wirtualna maszyna będzie miała swoją macierz (czyli np. każda ma
    własnego LUNa).

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''