  • Data: 2009-02-23 11:07:25
    Temat: Re: JPEG kompresja wyjscia VGA:)
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgodze sie z przedmowca nie masz zielonego pojecia o zdalnej
    administracji.

    > Prosze napisz mi jaki sens ma przeslanie skompresowanego obrazu z
    > monitora przez GPRS ?????????

    > Tobie potrzebna jest konsola systemowa do zarzadzania systemem i dobry
    > admin ze nie wspomne o jakims sensownym OS.

    1. to jest wyjscie awaryjne w sytuacji kiedy cos sie dzieje i nie wiadomo co
    sie dzieje... a techniki zdalne zawodza...
    2. jeszcze nie bylo mi to potrzebne :) ale chcialbym cos takiego zrobic
    3. o ile Pani Basia potrafi wlaczyc komputer czy Pan Antoni zmienic kabelek
    to o tyle nie ustawi nowego komputera - a po co sie ruszac z firmy jesli
    mozna poproscic - podlacz mi to urzadzonko zamiast klawiaturki i monitora :)
    i nowa jednostke sie podlacza w kilka chwil po czym przechodzi sie na
    standardowe rozwiazania VNC/pulpit zdalny/konsola i gotowe
    4. czasami sa problemy z jakims komputerem.... (min. przechodzielm tez
    awarie dyskow itp... i o ile mozna przez te kilka godzin czasami przedluzyc
    zycie serwerowi bo czasami wystarczy fsck wykonac... i bedzie dzialac - co
    prawda dysk juz jest nie pewny...) i wtedy nie martwie sie czy sie uda czy
    nie uda tego zrobic via pulpit/konsola tylko korzysta sie z urzadzonka i
    gotowe mam caly serwer w zasiegu

    5. mowiac o czyims profesjonalizmie lub brak - oznacza to tylko - ze
    Tobie/Koledze brak jakiegokolwiek rozeznania i wiedzy - bo tylko tacy sie
    rzucaja jak mośki...