  • Data: 2009-02-23 07:23:02
    Temat: Re: JPEG kompresja wyjscia VGA:)
    Od: Krzysztof Kardas <krzysztof.kardas> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 20:08:08 +0100, Sebastian Bialy napisał(a):

    > A ssh/vnc nie wystarczy? Skoro masz łączność cyfrową to możesz przecież
    > wystawić normalną konsolę.

    Podejrzewam iż bardziej chodzi o sytuację - co zrobić jak się serwer
    wypierwiaszczy i nie chce podnieść, a jest się ze 200km dalej od niego.
    Ja znalazłem rozwiązanie tego problemu - VMware ESXi w wersji 3.5 update
    2 jest za darmo. Instaluje się w 5 minut, trochę trzeba posiedzieć nad
    konfiguracją samej wirtualnej maszyny, ale to się robi raz i cześć. No i
    wówczas mamy pięknego klienta pod windows (pod winem nie bardzo chce
    ruszyć, ja się wysypałem na sslu), konsole do serwera, możliwość
    montowania napędów z lokalnych źródeł czyli duuuuużo więcej niż daje nam
    kvm-over-ip. Jedyny minus - ESXi instaluje się tylko na markowym
    sprzęcie, ale w obecnym czasie za 1500 PLN można już kupić z allegro w
    miarę przyzwoite serwery IBM-a np. x345 na których ESXi rusza, mimo iż
    nie ma tego w specyfikacji. Wdrożyłem to w jednej firmie i wszyscy są
    zadowoleni, łącznie z zaoszczędzeniem ok. 2 tysi za kvm-over-ip.

    Krzysztof "SQ7IQZ" Kardas
    GG:2471254 ICQ:53263009 Skype:krzychk2