  • 41. Data: 2012-03-20 15:17:29
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-20 16:06, kakmar wrote:
> [...]
    enie-i2211678686.html

    > Bezsensu, czarna z niebieskimi kaflami, nie stać Cię pewnie na bardziej
    > stylową:
    > <http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/08/42
    /43/2208424368>

    > ewentualnie jak kafle mają być niebieskie:
    > <http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/11/11
    /73/2211117382>

    To byl, zart; osoba wystawiajaca Lumie 800 z WP chce sie zamienic za
    doplata na skrzypiacego SGS2 :]

  • 42. Data: 2012-03-20 15:19:39
    Od: atm <...@v...pl>

    enie-i2211678686.html

    > Kakmar i reszta oszołomstwa dostanie kurwicy, zostaniesz przeklęty na
    > tej grupie. A jak ci sie nie daj borze spodoba, to już w ogóle.

    Skrypek, czy na WP jest dostepny Colordict?
    Bo niby jest:
    http://www.appwp.com/tools/colordict-for-windows-pho
    ne-7-7317
    ale w Markecie brak.

  • 43. Data: 2012-03-20 15:33:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Na punkcie każdych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefonów
    > bez androida?

    Dziwnie bym się czół, wyciągając w publicznym miejscu telefon, który
    reklamuje prasowacz w dresie z kapturem.

    > Ojeju, jakiś ty alternatywny. Jak produkty z których korzystasz pojawia sie
    > w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.

    Nieposiadanie Xboxa jest jakąś alternatywą, ale nie neguję jego zalet.
    Gdybym grał to pewnie bym sobie kupił. Telefon, to dla mnie bardziej
    narzędzie niż zabawka i oczekuję od niego, przede wszystkim
    funkcjonalności a nie ograniczeń. WP7 składa się z samych ograniczeń,
    a jedyne co działa to nabłyszczanie kafli. Z androida nie jestem jakoś
    specjalnie zadowolony, dwa lata mu zajęło mu zajęcie miejsca TX
    w kieszeni. Ucieszę się gdy będę miał większy wybór.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 44. Data: 2012-03-20 15:40:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Skrypek, czy na WP jest dostepny Colordict?
    > Bo niby jest:
    > http://www.appwp.com/tools/colordict-for-windows-pho
    ne-7-7317
    > ale w Markecie brak.

    Decyzją autora nie jest dostępny na polskim Markecie.

  • 45. Data: 2012-03-20 15:42:33
    Od: kakmar <k...@g...com>

    /43/2208424368>

    /73/2211117382>

    > To byl, zart; osoba wystawiajaca Lumie 800 z WP chce sie zamienic za
    > doplata na skrzypiacego SGS2 :]

    Tak, to powyżej pisałem śmiertelnie poważnie,
    przeczytaj może jeszcze raz, z obrazkami.

    Ech, bo jak wiadomo każdy tylko własne żarty rozumie i zauważa.

    --
    kakmaratagmaildotcom

  • 46. Data: 2012-03-20 15:50:49
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Dziwnie bym się czuł, wyciągając w publicznym miejscu telefon, który
    > reklamuje prasowacz w dresie z kapturem.

    A kto powinien reklamować telefon, żebyś się dobrze czuł?
    I czy rozmawiałeś o tym ze swoim psychiatrą?

    > Telefon, to dla mnie bardziej
    > narzędzie niż zabawka i oczekuję od niego, przede wszystkim
    > funkcjonalności

    Sam sobie przeczysz. Dopiero co pitoliłeś, że ważne jest dla ciebie kto go
    reklamował w telewizorze. Więc jednak chyba lans dla ciebie jest ważniejszy
    niż funkcjonalność.

    > WP7 składa się z samych ograniczeń,
    > a jedyne co działa to nabłyszczanie kafli.

    Działa też klawiatura ekranowa szybciej i wygodniej niż w androidach. I w
    ogóle cały interfejs działa żwawiej. A na ten przykład poczta przez push z
    wielu kont Exchange, Hotmail, Gmail itd. działa po prostu bez żadnych
    kombinacji alpejskich. A ostatnio też dzięki poprawkom googlowego API ponoć
    doszła obsługa kilku kalendarzy na gmailu (nie korzystam, ale dla niektórych
    to ponoć jakiś szał robi).
    No ale o tym wszystkim pewnie nie mówili w reklamach dla proli w które tak
    się zapatrzyłeś. Tylko te nieszczęsne kafle ci się wdrukowały w twój
    psychopatyczny umysł.

  • 47. Data: 2012-03-20 15:56:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Tak, to powyżej pisałem śmiertelnie poważnie,
    > przeczytaj może jeszcze raz, z obrazkami.
    >
    > Ech, bo jak wiadomo każdy tylko własne żarty rozumie i zauważa.

    Żarty to jeszcze trzeba umieć opowiadać, kapitanie sucharze ty.

    A ostatnio oglądałem te wszystkie odmiany w sklepie przy okazji jak
    kupowałem żonie żółtę obudowę do 710 (w dniu premiery był tylko niebieskie i
    fuksje). 800 Magenta jest całkiem ładna, a przynajmniej w sklepowym świetle
    jest bardziej czerwona niz kiczowato różowa. A biała/perłowa też wygląda
    zaskakująco przywoicie i solidnie.

  • 48. Data: 2012-03-20 18:48:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-19 16:54, Skrypëk pisze:
    > Jak najbardziej ma prawo obiegać, odkąd ta firma się wziąła do roboty i
    > tworzy porządne i lubiane produkty jak Windows 7, WP7, Xbox 360 i Kinect.
    > Vista nie była wcale taka zła - jak chcesz się czepiać staroci, to
    > wyciągnij Windows ME albo Microsoft Bob.

    Vista to bylaa akurat syf nad syfy.
    Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka,
    iE i zune nie potrafi tego niestety zauwazyc.

    Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej
    opcji korzystali.

    Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?
    Moze w koncu bedziesz dorzucal Xboxa za 1pln do telefonow z WP7 - moze
    wowczas sprzedaz i zainteresowanie ruszy ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 49. Data: 2012-03-20 18:50:47
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-19 17:35, Skrypëk pisze:

    > Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko
    > stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał
    > poprawiać po producencie.

    i stworzyli system, w ktorym nic sie nie da poprawic - wiec wszyscy maja
    tak samo wygladajacy ekran. Jakie to posuniecie proste i przechytre ze
    strony M$, nieprawdaz?

    Moze jest to powod, ze te telefony z WP7 wciaz doluja w rankingach
    sprzedazy?
    Nie dosc ze wykastrowane z wszystkiego co mozliwe, to jeszcze brak
    mozliwosci ich personalizacji.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 50. Data: 2012-03-20 18:53:37
    Temat: Re: [OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "AL" napisał:

    > Vista to bylaa akurat syf nad syfy.
    > Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka, iE
    > i zune nie potrafi tego niestety zauwazyc.

    Człowiek potrafi zauważyć, że w Viście żadnego Outlooka nie było.
    Linuksiarze nie, bo i skąd?

    JoteR