  • 31. Data: 2012-03-19 19:16:23
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > To jest sformulowanie w dokladnie w Twoim stylu: Android jest brzydki
    > i nie ma kafli, ktore sa mistrzostwem swiata.

    Nie. To jest sformułowanie z linkowanej przez ciebie recenzji, w której
    dziecko na liście wad napisało "brak widgetów". Równie dobrze mogło napisać
    "brak logo z robocikiem".
    A że android wygląd ma nieciekawy, niespójny i brzydki to ustalono już
    dawno.
    Ale do stabilności wracając: Pszemol ma jednak rację, że ajfon sobie po
    prostu może pozwolić na niewyciągalną baterię, bo nie jest ten "ficzer"
    konieczny jak Samsungach. Brak klapki powinien być raczej uznawany za
    zaletę, a konieczność jej używania powinnna się tych twoich cudownych
    gimbusiarskich listach znaleźć pośród "wad dyskwalifikujących" jak to sobie
    cudnie nazywasz.

  • 32. Data: 2012-03-19 19:35:23
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-19 20:16, Skrypëk wrote:

> [...]
    > zaletę, a konieczność jej używania powinnna się tych twoich cudownych
    > gimbusiarskich listach znaleźć pośród "wad dyskwalifikujących" jak to

    Jest takie przyslowie: pies szczeka a karawana idzie dalej. Bez urazy.
    Nie chce mi sie z Toba kopac pod stolem ani wracac do przepychanek na
    argumenty rodem z lat 80/90 gdy szczytem techniki byly Atari i
    Commodore. Ciesze sie, ze tyle radosci daje Ci WP, mam nadzieje ze tak
    pozostanie. Ja poki co pozostane przy tym skrzypiacym i zawieszajacym
    sie Samsungu oraz Nokii niewiemjakiej N8. To czego sie do tej pory
    dowiedzialem o WP skutecznie mnie powstrzymuje przed przesiadka, ale
    moze w przyszlosci sprobuje. Z mojej strony EOT w temacie przepychanek.

  • 33. Data: 2012-03-19 20:36:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 19 Mar 2012 17:00:07 +0100, atm wrote:

    > To jest sformulowanie w dokladnie w Twoim stylu: Android jest brzydki i
    > nie ma kafli, ktore sa mistrzostwem swiata.

    Musisz to cos dokarmiac? :/
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 34. Data: 2012-03-19 20:50:28
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ja poki co pozostane przy tym skrzypiacym i zawieszajacym
    > sie Samsungu

    I nie wstyd ci takiego dziadostwa ludziom polecać?

  • 35. Data: 2012-03-20 00:07:46
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko
    > stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał poprawiać
    > po producencie.

    Problem WP polega na tym że jest niedorobioną betą, do której używania
    trzeba się dostosować, albo być bardzo ograniczonym co do możliwości
    smarttfonów/pda, płacąc jeszcze za testowanie. Ja rozumiem W8beta
    wydane na zasadzie, masz czas, ochotę lub interes, bierz i sprawdź
    jak działa, czy nie działa i czy da się tego używać.
    Ale WP7 obecnie to żenada, a Lumia jest tego najlepszym przykładem.
    Zachwyty fanboyów Xboxa tego nie zmienią. Przygłupia i nachalna reklama
    Lumii też nikogo oprócz przygłupów w dresach z kapturem, którzy spędzają
    czas wolny prasując drugi komplet dresów, nie trafi. Swoją drogą ciekawy
    target wymyśliła Nokia z kreatywną agencją.
    Czytam te brednie i zachwyty nad Lumią 800, którą po taniości zapakowano
    w obudowę z N9, dając tańszy mniejszy ekran z PenTile, oszczędzając na
    pamięci, całość jest cięższa, itd. Żenada, typowa dla Nokii. Odcina
    kupony licząc że przygłupy nie zauważą, A 710 to chyba najbrzydszy
    telefon jaki się ostatnio pojawił, nie licząc Chińskich wynalazków.
    Patrząc na nachalną promocję Lumii, mam poważne wątpliwości czy WP8
    będzie wartym uwagi systemem dla smartfonu. Obawiam się że docelowym
    klientem do którego będzie skierowany ten produkt, będzie ziomal
    w wyprasowanym dresie z kapturem na głowie, chwalący się podobnym
    kolegom punktami z jakiejś gry z xboksa, które może pokazać na różowej
    lummi.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 36. Data: 2012-03-20 11:44:55
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czytam te brednie i zachwyty nad Lumią 800, którą po taniości zapakowano
    > w obudowę z N9, dając tańszy mniejszy ekran z PenTile, oszczędzając na
    > pamięci, całość jest cięższa, itd. Żenada, typowa dla Nokii.

    Alez mi sie szansa trafia, no chyba skorzystam ;]
    http://allegro.pl/nowa-nokia-lumia-800-sprzedam-zami
    enie-i2211678686.html

  • 37. Data: 2012-03-20 13:27:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Problem WP polega na tym że jest niedorobioną betą, do której używania
    > trzeba się dostosować, albo być bardzo ograniczonym co do możliwości
    > smarttfonów/pda, płacąc jeszcze za testowanie.

    Jakoś tak się dziwnie składa, że twierdzą tak tylko znający WP z obrazków w
    internetach.

    > Ale WP7 obecnie to żenada, a Lumia jest tego najlepszym przykładem.

    Użytkownicy są bardzo zadowoleni. Bardziej niż ajfonów nawet. Androidy
    zostają daleko w tyle w statystykach.

> [...]
    > oszczędzając na pamięci, całość jest cięższa, itd. Żenada, typowa dla
    > Nokii. Odcina kupony licząc że przygłupy nie zauważą,

    Na punkcie każdych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefonów
    bez androida?

    > A 710 to chyba
    > najbrzydszy telefon jaki się ostatnio pojawił,

    Ładniejszy niz Samsungi i HTC.

> [...]
    > w wyprasowanym dresie z kapturem na głowie, chwalący się podobnym
    > kolegom punktami z jakiejś gry z xboksa, które może pokazać na różowej

    Ojeju, jakiś ty alternatywny. Jak produkty z których korzystasz pojawia sie
    w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.

  • 38. Data: 2012-03-20 13:29:14
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Alez mi sie szansa trafia, no chyba skorzystam ;]
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-lumia-800-sprzedam-zami
    enie-i2211678686.html

    Kakmar i reszta oszołomstwa dostanie kurwicy, zostaniesz przeklęty na tej
    grupie. A jak ci sie nie daj borze spodoba, to już w ogóle.

  • 39. Data: 2012-03-20 14:00:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-20 14:29, Skrypëk wrote:

    enie-i2211678686.html

    > Kakmar i reszta oszołomstwa dostanie kurwicy, zostaniesz przeklęty na
    > tej grupie. A jak ci sie nie daj borze spodoba, to już w ogóle.

    Dopoki nie pojawi sie wiecej aplikacji, z ktorych obecnie korzystam nie
    bede migrowal.
    Oto przyklad:
    http://zone.jogger.pl/2011/11/29/poszukiwania-slowni
    ka-pod-windows-phone-7-i-rozczarowanie-w/

  • 40. Data: 2012-03-20 15:06:54
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.03.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Alez mi sie szansa trafia, no chyba skorzystam ;]
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-lumia-800-sprzedam-zami
    enie-i2211678686.html

    Bezsensu, czarna z niebieskimi kaflami, nie stać Cię pewnie na bardziej
    stylową:
    <http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/08/42
    /43/2208424368>

    ewentualnie jak kafle mają być niebieskie:
    <http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/11/11
    /73/2211117382>

    --
    kakmaratgmaildotcom