    From: Marek Borowski <m...@b...com.nospam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Do tych co tu piszą w C++
    Date: Thu, 26 Jan 2012 23:16:46 +0100

    On 26-01-2012 22:44, Sebastian Biały wrote:

    > ... do pisania małych duperelek korzystajacych z portu COM.

    Z punktu widzenia programisty faktycznie nie ma sensu. Zrobienie
    sensownej oblugi COMow w C# to chwila moment. Zas w czystym winapi sama
    ich enumeracja zajmuje kilkaset lini. (Sam oba warianty przerabialem).

    > Jesli masz na myśli GC to postęp się poczynił na tyle duży że warto
    > przemysleć stare argumenty. Ponadto Qt nie używa GC. W ogóle dobra
    > abstrakcja nie musi mieć GC. Tu o abstrakcję nad API tylko chodzi.

    Piszac o pamieci mialem na mysli wiecej zaladowanych biliotek, wiecej
    danych. Popatrz sobie na programy Marka Russinovicha to jest dla mnie
    wzorzec pisania pod windows. Nawet najbardziej rozbudowane programy sa
    linkowane do kilkunastu dll gdzie hello world pod frameworka moze miec
    ich ponad setke.

    Moze i masz racje.

    Pozdrawiam

    Marek