  • 11. Data: 2011-12-08 14:01:47
    Temat: Re: Awaria GPRS Plus-a we Wrocławiu ???
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-08 13:10, Jadryś pisze:
    > Oczywiście, ale tylko dla jakiegoś obcokrajowca słabo znającego język
    > polski. Natomiast dla osoby używającej języka polskiego na co dzień sens
    > całego zdania jest oczywisty.

    A jakaś kultura języka? Oczywiście, że zrozumiałem wypowiedź
    wątkotwórcy, jeżeli autor piszę niechlujnie to dlaczego mam odpowiadać.
    Pewnie zaraz ktoś napiszę, że nie muszę. Pewnie, że nie muszę, tak jak
    wiele innych rzeczy. Ale moje "niemuszenie" nie upoważnia autora do
    niechlujstwa językowego.

    No a teraz możesz sobie ulżyć: naziol, faszysta, rydzykowiec,
    antysemita. Wybierz sobie coś, co Ci najbardziej odpowiada.

  • 12. Data: 2011-12-08 14:43:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 08 Dec 2011 13:10:18 +0100, Jadryś wrote:

    > Natomiast dla osoby używającej języka polskiego na co dzień sens
    > całego zdania jest oczywisty.

    Owszem, masz stuprocentową rację -- stąd właśnie moje pytanie: na co
    narzekać, skoro wszystko funguje jak należy?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 13. Data: 2011-12-11 17:09:30
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-08 15:43, Olgierd pisze:

    > Owszem, masz stuprocentową rację -- stąd właśnie moje pytanie: na co
    > narzekać, skoro wszystko funguje jak należy?

    No właśnie.. "słówek" czepiają się przeważnie ci co nie mają nic
    merytorycznego do powiedzenia.

  • 14. Data: 2011-12-11 17:10:14
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-08 15:01, Tomaszek pisze:

> [...]
    >
    > No a teraz możesz sobie ulżyć: naziol, faszysta, rydzykowiec,
    > antysemita. Wybierz sobie coś, co Ci najbardziej odpowiada.

    Myślę że masz za duże wymagania co do pisowni jak na grupę na której się
    dyskutuje o telefonach.
    Ani mi by na myśl nie przyszło "rzucać mięsem" w kogoś kto ma swoje
    zdanie i poglady... a na dodatek sporo racji w poruszanej kwestii.

  • 15. Data: 2011-12-11 19:27:11
    Temat: Re: [OT] Awaria GPRS Plus-a we Wrocławiu ???
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jadryś" napisał:

    > No właśnie.. "słówek" czepiają się przeważnie ci co nie mają nic
    > merytorycznego do powiedzenia.

    Bynajmniej. Teoryjka bardzo wygodna dla ortoflejtuchów. I jak każda teoryjka
    stworzona pod z góry założoną tezę - zupełnie nieprawdziwa. Bo tak się jakoś
    dziwnie składa, że ci, co mają coś merytorycznego do powiedzenia, zazwyczaj
    robią to przy użyciu przynajmniej poprawnej polszczyzny. Również na tej
    grupie.

    JoteR

  • 16. Data: 2011-12-13 17:19:36
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-11 18:10, Jadryś pisze:
    > Myślę że masz za duże wymagania co do pisowni jak na grupę na której się
    > dyskutuje o telefonach.

    Proszę? Przecież grupa zaczyna się na pl. To w jakim języku się tu pisze?

    > Ani mi by na myśl nie przyszło "rzucać mięsem" w kogoś kto ma swoje
    > zdanie i poglady... a na dodatek sporo racji w poruszanej kwestii.

    Z innej gliny jesteśmy ulepieni.

  • 17. Data: 2011-12-13 17:21:31
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-11 20:27, JoteR pisze:
    > Bynajmniej. Teoryjka bardzo wygodna dla ortoflejtuchów.

    No co Ty? Przecież dysgrafia, dysleksja, dyzmózgia to są prawdzie
    schorzenia, wręcz choroby cywilizacyjne;)

  • 18. Data: 2011-12-18 12:15:56
    Od: Jadryś <I...@y...com>

> [...]
    > Bo tak się jakoś dziwnie składa, że ci, co mają coś merytorycznego do
    > powiedzenia, zazwyczaj robią to przy użyciu przynajmniej poprawnej

    Niestety, chyba sam nie wiesz o czym piszesz. Ktos pyta o konkrety na
    temat, a otrzymuje odpowiedź że popełnił błąd ortograficzny w swoim
    poście.. To ma być ta meteorytyka?

  • 19. Data: 2011-12-18 12:16:41
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-13 18:19, Tomaszek pisze:

    > Proszę? Przecież grupa zaczyna się na pl. To w jakim języku się tu pisze?

    Zrozumiałym dla ogółu. Aż z niedowierzaniem czytam gdy ktoś tłumaczy
    swój błąd pisowni że to "tylko" tzw literówką, a która wypacza
    całkowicie znaczenie słowa a krytykuje czyjeś "u" zamiast "ó"..

    > Z innej gliny jesteśmy ulepieni.

    I tylko dlatego możemy wymienić ze sobą więcej niż jedna uwagę.

  • 20. Data: 2011-12-19 07:04:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jadryś" napisał:

    > Niestety, chyba sam nie wiesz o czym piszesz.

    Elementarnie proste. Posługiwanie się poprawną polszczyzną jest elementem
    kultury osobistej. Jeśli ktoś zachowuje się niekulturalnie w miejscu
    publicznym (a takim jest Usenet), należy zwrócić mu uwagę. Tę oczywistą
    oczywistość tłumaczono ci już kilka lat temu na którejś grupie windzianej
    dość długo, ale - jak widać - bezskutecznie.

    JoteR