  • Data: 2011-05-13 11:35:25
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marcin Wasilewski napisał:

    > Od kiedy do odtwarzania dźwięków megahertze są potrzebne?

    Jeśli się chce tym sterować monitor, to potrzeba.

    > To użyj, będziesz zaskoczony.

    Po co? Przecież wiem, że będzie dobrze grać (tylko nie wiem co, bo nie
    mam do tego programów).

    > Wow, szybko Ci się roi, była mowa o przetworniku D/A, a już teraz
    > analogowy tor wizji Ci się zrobił?

    Sam się nie zrobił. Więc trzeba było poczekać, aż producenci zrobią
    i wypuszczą na rynek monitory z odpowiednim torem (za cenę akceptowalną
    na masowym rynku).

    > A w PC to od kiedy cały tor wizyjny jest zawarty?

    Raczej *do* kiedy. Do karty EGA włącznie.

    > Mi się wydawało, że od tego zawsze był monitor/TV.

    Nie "wydawało się", tylko tak jest. Ale nie od zawsze, tylko od czasu
    kiedy pojawiły się monitory z wejściem analogowym. Czyli VGA (TV pomijam).

    > LOL. Przestaw zworkę "TERMINAL MODE" na tym schemacie i zobacz
    > co się wtedy dzieje. Radził bym spojrzeć również na coś co jest
    > opisane RCA Video,

    Będzie podawał sygnał na wyjście RCA Video? Dziękuję.

    > może następnym razem nie zrobisz z siebie kretyna.

    Tym bardziej dziękuję.

    --
    Jarek