    From: Marek Borowski <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Date: Thu, 12 May 2011 22:02:03 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq489t$9rj$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq4bfh$ndq$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq4is3$li9$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq59ld$nis$1@news.onet.pl>
    <op.vu5jk4f21cvm6g@lap> <iq5k24$mbh$1@news.onet.pl>
    <op.vu6e37se1cvm6g@lap> <iq6qce$gie$2@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq97qd$khq$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq9ifh$7r7$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq9qr3$7fj$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iqaivj$eot$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iqc3or$m17$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iqchk7$a6s$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iqdn0c$94d$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On 11-05-2011 17:23, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Jaką rolę w tym zdaniu pełni słowo "przecież"? Przecież mówimy
    > o komputerze, a nie o magnetowidzie czy innym sprzęcie telewizyjnym.
    > I to o tak zdefiniowanym komputerze, że ZX-Spectrum się nie łapie.
    >
    > Jak już zadałem pytanie, to coś mnie podkusiło i spróbowałem samemu
    > się dowiedzieć jak jest z tą grafiką Amigi. Wszędzie w opisach pomija
    > się podanie liczby pikseli, jest zwykle tylko coś o "full-scren geaphics"
    > i o liczbie kolorów (jakby to miało znaczenie, czy będę próbował
    > zmusić telewizor do pokazania tysiąca kolorów, czy miliona). To jest
> [...]
    No popatrz topowa wtedy VGA miala odswierzanie 60 Hz. Czyli tyle samo co
    Amiga w NTSC.

    Inne karty z tego okresu tez wygladaja blado:

    Hercules 720x350 50 Hz
    CGA 640x200 60 Hz
    EGA 640x350 60 Hz
    VGA 640x480 60 Hz

    O ilosci kolorow w stosunku do Amigi przez grzecznosc nie wspomne.

    Taki byl wtedy standart i gotow jestem sie zgodzic iz tryb tekstowy byl
    bywal wygodniejszy. Ale jesli chodzi o mulitasking - to bez przesady.

    Pozdr

    Marek