  • Data: 2011-05-11 21:30:48
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-11 23:15, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Jeśli tym kołowynajdującym programem jest kompilator

    Nie jest.

    >, jeśli są tam równe
    > szprychy i obręcz gładka, to mnie ta sytuacja odpowiada. Gdy chcę liczyć.

    Nie wszyscy chcą liczyć. Niektórzy chcą rysować, drukować, pisać.

    > Profesjonaliści od kompilatorów i problemów z segmentacją. Nie każdy
    > nim jest.

    Więc nie każdy powinien programować. Nawet zwykłe liczenie.

    > Nie wiem jaka była praktyka liczenia na Amidze

    Optymalizacje sa wszędzie takie same w sensie ich istoty. Zawsze masz
    taki etap że albo już olewasz albo musisz zejśc do kodu. W przypadku x86
    musiałes się wtedy babrać w gównie.

    > A niech sobie maleństwo swapuje, co mi tam.

    OK. Na szczęście jednak niektórym zależy dzięki czemu mamy jakiś postęp.

    UWAGA!

    Ponieważ wątek zaczyna mi wychodzić poza kolumnę w thunderbiridzie
    niniejszym dokonuje EOT z mojej strony. Gadajcie sobie dalej :)