    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Date: Wed, 11 May 2011 21:49:30 +0200

    On Wed, 11 May 2011 21:37:50 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Czytam to Wasze amigowskie pieprzenie i powoli zaczyna mi się nóż w
    >kieszeni otwierać.
    >
    >Zadam proste pytanie: w którym roku w Polsce można się było dodzwonić
    >do wieloliniowego BBSa i pochatować on-line z uzytkownikiem, który
    >wdzwonił się na drugą linię?
    >Dodam tylko, że był tam DOS 3.30 i DESQview+QEMM a komputer oprócz
    >obsługi dwóch zadan dla BBSa potrafił drukować z dwóch spooli na dwie
    >drukarki i jeszcze miał czas na to, żebym sobie w starym, dobrym
    >WordStarze coś popisał albo poprogramował w innym okienku.

    RoManie, a znasz taka nazwe KA9Q ? Mozna obslugiwac dwa modemy,
    ethernet, pare sesji ftp i telneta .. i to bez zadnego desqwiew.

    Ale tez nie znaczy ze ms-dos mial jakiekolwiek zalety

    >Czytam to teogderyzowanie na temat niemożliwości wielozadaniowości i
    >rżę ze śmiechu. Bo po prostu z tego korzystałem i nie zastanawiałem
    >się, czy to z wywłaszczaniem czy nie.

    Ale czy nie musiales miec do tego 386 ?
    Przypominam ze IBM zaprojektowal ten komputer z 88, 386 to dwie i pol
    generacji pozniej :-)

    J.