  • Data: 2017-06-04 09:17:14
    Temat: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/3/2017 11:28 PM, Mario wrote:
    > ja tam zawsze uważałem ze na Allegro sprzedają głównie oszuści i
    > przygłupy.

    To w dziale GSM.

    > Jeśli muszę tam kupować to korzystam z ofert firmy o której
    > widać

    Ale je widać. Sprzedają równiez w realu, często mają sklep fizyczny.

    > Nie wiem czemu kupować u podejrzanych typków skoro mogę kupić w
    > TME czy Farnell.

    Bo oba mają nieużyteczne interfejsy. Mimo ogromnego rozbudowania,
    konfiguracji itp. są niewygodne. TME przoduje w bezuzytecznych filtrach
    i absurdalnych lagach. Farnem ma to samo tylko inaczej poukładane na
    stronie. Takie interfejsy sa potrzebne, ale doprowadzają do szału,
    szczegolnie z powodu lagów kiedy masz ochotę rzucać komputerem o ścianę.
    Wiem że to średni argument jak trzeba coś kupić, ale powoduje że
    podchodzę do nich ze wstrętem.

    PS. TME ostatnio zmienilo mi adres na który wysyłam części po jedym
    mailu do nich. Bez weryfikacji kto ja jestem. Ktoś ma ochotę na darmowe
    podzespoły?