  • Data: 2017-06-04 13:07:47
    Temat: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/4/2017 12:43 PM, Janusz wrote:
    > Przesadzasz, akurat uważam że TME jedną z lepszych stron, dzięki filtrom
    > przeglądam tylko to czego szukam a nie dziesięć tysięcy niepotrzebnych
    > rzeczy, śmiem twierdzić że żadna firma nie ma lepszego wyszukiwania,
    > RS, farnel się chowają, o mniejszych firmach już w ogóle szkoda wspominać.

    Tak masz racje, ale mimo to dzialanie tego iface jest kłopotliwe. Miga
    ekranem, przesortowuje kategorie filtracji, utrudnia szukanie "to LUB
    to" itd.

    > A któ wg Ciebie ma lepszy interfejs?

    Nie mam ulubionego. Potrzebuje natomiast prosta rzecz: wpisuję w
    wyszukiwarkę "22Ohm 0805" i 30 sekund później mam wykonany przelew przez
    jakiś PayU. Zamiast tego dostaje jakieś faktury proforma, konta z masa
    literek do pisania, oczekiwanie na akcptację, sprawdzenie magazynu,
    powtorne nadejście zbawiciela itd.

    > mówimy o firmach europejskich,
    > dziś zamawiam jutro mam na biurku.

    Ja mam inaczej: nie musze miec jutro bo nie robie krytycznych czasowo
    rzeczy ale nie chciałbym spedzać 10 minut na klikanie, czekanie,
    odpowiadanie, przelewanie, potwierdzanie, zgadzanie, wybieranie innego
    bo tamtego nie ma itd.

    > A skąd wiesz że nie weryfikowali, w końcu mają twojego maila i z jakiego
    > ip jest wysyłany, poza tym pewnie wysyłałeś go jako zalogowany klient.

    Nie. Wysłalem go w powietrza. Fałszowanie adresu nadawcy jest trywialne.
    Domeny, aby wyglądała podobnie tez trudnie nie jest.