  • Data: 2017-06-04 16:42:24
    Temat: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak masz racje, ale mimo to dzialanie tego iface jest kłopotliwe. Miga
    > ekranem, przesortowuje kategorie filtracji, utrudnia szukanie "to LUB
    > to" itd.
    No to wejdz na stronę monstera czy innego piekarza o igbt przez litość
    nie wspomnę i wyszukaj wzm operacyjne o Fmax < 2Mhz i zasilaniu np >5,5V
    bo akurat takie potrzebujesz do projektu a szukasz to co można łatwo i
    tanio kupić.
    Życzę powodzenia.
    Aaa jeszcze niech będą 2 w obudowie smd 8 pin ;)

    > Nie mam ulubionego. Potrzebuje natomiast prosta rzecz: wpisuję w
    > wyszukiwarkę "22Ohm 0805" i 30 sekund później mam wykonany przelew przez
    Akurat z tym jest najmniejszy problem, a zapłacić możesz przelewem
    przez pay albo przy odbiorze, wtedy jeszcze prościej a cena taka sama.

    > Ja mam inaczej: nie musze miec jutro bo nie robie krytycznych czasowo
    > rzeczy ale nie chciałbym spedzać 10 minut na klikanie, czekanie,
    > odpowiadanie, przelewanie, potwierdzanie, zgadzanie, wybieranie innego
    > bo tamtego nie ma itd.
    Znowu przesadzasz, w monsterze czy innym digikey te się trzeba nastukać
    zanim wyślą. Najprościej jest dać płatność przy odbiorze z TME.

    > Nie. Wysłalem go w powietrza. Fałszowanie adresu nadawcy jest trywialne.
    > Domeny, aby wyglądała podobnie tez trudnie nie jest.

    No ale to nadal nie oznacza Twojej straty, najwyżej dłużej poczekasz na
    części i stracisz trochę nerwów na udowadnianie czy to ty czy nie ty.

    --
    Pozdr
    Janusz