  • Data: 2017-06-04 19:10:35
    Temat: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak masz racje, ale mimo to dzialanie tego iface jest kłopotliwe. Miga
    > ekranem, przesortowuje kategorie filtracji, utrudnia szukanie "to LUB
    > to" itd.

    > Nie mam ulubionego. Potrzebuje natomiast prosta rzecz: wpisuję w
    > wyszukiwarkę "22Ohm 0805" i 30 sekund później mam wykonany przelew przez
    > jakiś PayU.

    Przecież w TME możesz wpisać "22Ohm 0805" i znajdujesz coś takiego:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/#search=22Ohm%200805&cl
    eanParameters=1
    Nie wiem jak można prowadząc firmę kupować i jakichś Zenków na Allegro.
    Allegro jest IMHO dla amatorów, którzy kupują nie zastanawiając się nad
    tym od kogo ma gostek elementy, ile lat leżały na magazynie, czy czasem
    nie są z programu próbek.

    Zamiast tego dostaje jakieś faktury proforma, konta z masa
    > literek do pisania, oczekiwanie na akcptację, sprawdzenie magazynu,
    > powtorne nadejście zbawiciela itd.

    > Ja mam inaczej: nie musze miec jutro bo nie robie krytycznych czasowo
    > rzeczy ale nie chciałbym spedzać 10 minut na klikanie, czekanie,
    > odpowiadanie, przelewanie, potwierdzanie, zgadzanie, wybieranie innego
    > bo tamtego nie ma itd.

    Jakie przelewanie. Kupno przez Paypal jest równie szybkie jak przez
    PayU. Na potwierdzenie zapłaty czy zapakowania nie musisz odpowiadać. NO
    jedyny problem ze czasami człowiek się zagapi zaznaczy towar którego nie
    ma na stanie i musi go anulować. Ale skoro ci nie zależy na czasie to
    może ci przyjść za 5 tygodni :) Możesz też zaznaczyć żeby prezentował ci
    wyniki z niezerowymi stanami magazynowymi.

    > Nie. Wysłalem go w powietrza. Fałszowanie adresu nadawcy jest trywialne.
    > Domeny, aby wyglądała podobnie tez trudnie nie jest.

    Ale może ci co to robią, specjalizują się w wyłudzaniu pieniędzy, a nie
    elementów elektronicznych. Przecież to nie twój problem tylko ich. Tak
    samo jak wtedy gdy bank da się oszukać hackerom.

    --
    pozdrawiam
    MD