  • Data: 2012-04-25 21:50:06
    Temat: Re: OT: 2 pytanka nie powiazane ze soba
    Od: FTX <F...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/04/2012 20:34, Wycior wrote:
    > Odpowiedz nie powiazana z pytaniami ;)
    >
    > Serdecznie odradzam E52. Polecam stanowczo E51.
    >
    > Czemu?
    > Glównie za jakosc wykonania (E51 metal, E52 slaby, trzeszczacy plastik) i
    > jakosc rozmów.
    >
    > Stara ale faktycznie jara E51 IMHO na glowe bije nowsza nastepczynie. Pomimo
    > mniejszego ekranu i wolniejszego procesora, warto. Telefon powaznie ciezki
    > do zajechania.
    >
    > P.S. bylem uzytkownikim obu modeli (E51 - 4 lata, E52 ze wzgldu na
    > powyzsze - niestety nie caly rok :) )

    No wlasnie szukam czegos w tym stylu bo polityka Google mi sie nie
    podoba i szukam czegos w celu zastapienia HTC Desire.

    Z tego co wyczytalem to minusem jest brak wyjscia 3.5mm, ale mam
    sluchawki z AD2P wiec to nie bedzie problemem.
    A jak z nawigacja w E51? Z tego co wyczytalem to niestety nie ma
    wbudowanego modulu GPS...