  • Data: 2012-04-25 23:17:43
    Temat: Re: 2 pytanka nie powiazane ze soba
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie szukam czegos w tym stylu bo polityka Google mi sie nie podoba
    > i szukam czegos w celu zastapienia HTC Desire.

    IMHO jako zapalonemu androidziażowi ciężko mi wskazać cokolwiek na
    zastąpienie Andro. Bardziej "zbliżone" modele Nokii to może 5230 (duży
    dotykowy ekran + Symbian v5). Posiada wbudowany GPS i - chyba - darmową
    nawigację producenta. Chyba, bo głowy nie dam uciąć. Nie wszystkie modele
    tak ową otrzymały. Za moich czasów E51 nie dostała.

    Kolejny model warty uwagi to np. N8. Jednak cena może zniechęcić -
    zwłaszcza w stosunku do E52

    > Z tego co wyczytalem to minusem jest brak wyjscia 3.5mm, ale mam sluchawki
    > z AD2P wiec to nie bedzie problemem.

    Tak. Posiada wyjście micro-jack (?) To mniejsze niż 3,5mm ;)

    > A jak z nawigacja w E51? Z tego co wyczytalem to niestety nie ma
    > wbudowanego modulu GPS...

    Nie posiada. Rozwiązaniem, nie koniecznie najwygodniejszym jest zewnętrzny
    moduł po bluetooth. Jednak jest większy minus - mały ekran. W podróży
    samochodem może - nie musi - okazać się nieczytenly. No i jak wyżej
    wspomniałem, nie koniecznie model E51 posiada darmową nawigację. Mapy są, z
    nawigacją darmową od Nokii może być ciężko. Należy to zweryfikować - mogły
    nastąpić zmiany.

    Ogólnie, jako zastępstwo Desire nie polecam ani E51 ani E52, choć nie wiem
    co przeszkadzało Ci w HTC ani czego oczekujesz od aparatu. Na tą chwilę E51
    vs E52 IMHO definitywnie ta starsza.

    --
    Pzdr., Wycior