  • Data: 2012-04-25 23:27:15
    Temat: Re: OT: 2 pytanka nie powiazane ze soba
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-25 21:50, FTX pisze:
> [...]
    /.../
    > Z tego co wyczytalem to minusem jest brak wyjscia 3.5mm, ale mam
    > sluchawki z AD2P wiec to nie bedzie problemem.
    > A jak z nawigacja w E51? Z tego co wyczytalem to niestety nie ma
    > wbudowanego modulu GPS...

    Do E51 dokupiłem zewnętrzny moduł GPS na BT, teraz pewnie do
    wylicytowania za grosze. Bez problemów działał z mapami topograficznymi
    w smartcommgps i trekbuddy więc z jakąś nawigacją pewnie będzie
    podobnie. Nie wiem, czy do E51 są bezpłatne Nokia Maps, nie śledzę tematu.
    W każdym razie zewnętrzny moduł używam w dalszym ciągu (tym razem z
    Androidem) - BT znacznie mniej obciąża baterię niż GPS wbudowany, poza
    tym jak już wszystko padnie można zaciągnąć ścieżkę z modułu.

    ALex