  • Data: 2015-11-19 09:07:40
    Temat: Re: OT
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam.
    > Pierwszy rok to tragedia - wymiana części co kilka miesięcy,
    no tak wlsnie tego sie obawiałem:( czyli awaryjność idzie w parze z ceną
    wychodzi na to.

    > No i Cx cegły powoduje bardzo wysokie spalanie przy szybszej jeździe w
    > trasie, poniżej 8 l średnio ciężko zejść (a to niby diesel), nawet przy
    > 120 km/h na autostradzie, tyle to palą diesle o połowę mocniejsze,
    > również w wysokich autach typu Jeep Renegade.

    co ja mam powiedziec. mam doblo 1.9 105KM to o ile do 120 jest ok i na
    autostradzie mam ze 6 literków tak przy 140-160 nagle włącza się 10/100.
    Ale tak do 140 to jestem bardzo zadowolony z żarłoczności autka.

    > Bagażnik w wersji 4x4 jest za płytki (coś jak w Polonezie), ciężko coś
    > tam włożyć, nawet lodówka turystyczna się nie bardzo mieści, o większej
    > walizce na wyższym boku nie wspominając. Na lato i dłuższe wyjazdy
    > wyrzucam z niego koło zapasowe, przez co zyskuję dodatkowe 10 cm
    > bagażnika - wtedy jest ok.

    o bagażnik też miałem się zapytać. mnie 4x4 nie potrzebne (choć w zimie
    by się przydało na kopny śnieg) ale przy dzieciach najlepiej jeździć
    dostawczakiem (doblo jakby nie patrzeć to dostawczak w większości
    egzemplarzy:)))

    > Za to wszystko wynagradza zachowanie w terenie - to auto nie ma się
    > czego wstydzić nawet w konkurencji z prawdziwymi terenówkami, o suvach
    > nie wspominając - większość z nich (seryjnych) bije kątami zejścia,
    > wejścia i prześwitem.
    > Dobre, crossove opony - i na rajdy turystyczne możesz jeździć z
    > powodzeniem, ja nawet na seryjnych gumach dawałem radę.

    no ale ile w terenie nim jeździsz - 300km rocznie? chyba ze masz jakąś
    działkę w bieszczadach:)