  • Data: 2015-11-23 10:08:16
    Temat: Re: Jaki minivan do 10tys zł ?
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-20 o 11:33, Trybun pisze:

    > A ja swoją opinię opieram na narzekaniach znajomego, byłego posiadacza
    > takiego pojazdu. Prawda pewnie leży gdzieś pośrodku. Można pewnie trafić
    > na jakiś wadliwy egzemplarz, można i na taki który z niechęcią odwiedza
    > mechaników.

    Różnie silniki były o ile pamiętam i w zależności od wersji jedne były
    niezawodne a inne padały, nie mówiąc już o imporcie z USA gdzie można
    było trafić albo zadbane sztuki albo po powodzi ..

    > Swoją drogą trudno wyczuć czym się sugerują ci co to widzą różnicę
    > miedzy mini a pełnym vanem skoro nie ma określonych jakichś przyjętych
    > reguł. Np. dlaczego Scenic to mini a Espace to już van...

    Teraz to nikt nie wie na jakiej zasadzie są podawane modele, jak np. byś
    nazwał KIA VENGA ? ani to maluch ani to minivan.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl