eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2015-11-18 18:53:35
    Temat: Re: OT
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 18.11.2015 o 08:59, sirapacz pisze:
    > W dniu 2015-11-17 o 20:06, Cavallino pisze:
    >> W dniu 17.11.2015 o 19:14, sirapacz pisze:
    >>> a jak ci sie spisuje? boje sie awaryjnosci ale poza tym i mnie i zonie
    >>> sie podoba. Ile go masz?
    >>
    >>
    >> Ale kto, co, jak?
    >> Do mnie piszesz o Dusterze?
    > no odpowiadalem na twoj post

    Ale zapomniałeś zacytować, a ja starych postów nie widzę, nawet jakbym
    chciał.

    wiec tak:) rozumiem ze jestes jego
    > uzytkownikiem wiec masz juz jakies doswiadczenia:)

    Mam.
    Pierwszy rok to tragedia - wymiana części co kilka miesięcy,
    niedopracowane oprogramowanie silnika, poprawiane kilka razy.
    Ale jak już powymieniali co mieli wymienić, to auto działa i spełnia
    założenia i nie nawala (ale i tak przy jakości Renault eksploatację auta
    trzeba zakładać na tak długo jak jest gwarancja, łącznie z przedłużoną).

    Z minusów - słaba klima (też już klamoty w niej wymieniali), przy +35
    musi chodzić na 3 biegu dmuchawy, żeby był jakiś efekt.
    Wkurzające, zwłaszcza hałas, bo zwykle w takich okolicznościach
    wystarczał bieg 1, którego nie było w gołe słychać.

    No i Cx cegły powoduje bardzo wysokie spalanie przy szybszej jeździe w
    trasie, poniżej 8 l średnio ciężko zejść (a to niby diesel), nawet przy
    120 km/h na autostradzie, tyle to palą diesle o połowę mocniejsze,
    również w wysokich autach typu Jeep Renegade.

    Bagażnik w wersji 4x4 jest za płytki (coś jak w Polonezie), ciężko coś
    tam włożyć, nawet lodówka turystyczna się nie bardzo mieści, o większej
    walizce na wyższym boku nie wspominając. Na lato i dłuższe wyjazdy
    wyrzucam z niego koło zapasowe, przez co zyskuję dodatkowe 10 cm
    bagażnika - wtedy jest ok.

    Za to wszystko wynagradza zachowanie w terenie - to auto nie ma się
    czego wstydzić nawet w konkurencji z prawdziwymi terenówkami, o suvach
    nie wspominając - większość z nich (seryjnych) bije kątami zejścia,
    wejścia i prześwitem.
    Dobre, crossove opony - i na rajdy turystyczne możesz jeździć z
    powodzeniem, ja nawet na seryjnych gumach dawałem radę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: