    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ORANGE - to są dopiero jajcarze ;)
    Date: Fri, 28 Aug 2009 20:03:38 +0200

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "art_noise" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    Chcesz_pogadac__Wyjdz_na_balkon.html

    > Opadaja, opadaja, ale ze zlej strony na to patrzysz. Pani rzecznik nie
    > przyzwyczajona do pracy w porzadnej firmie i nie potrafi zwalic na
    > innych kiedy to prawda :-)
    > Trzeba mowic obywatelom "miasto nie chce nam przedluzyc umow na stacje
    > bazowe na panstwa osiedlu, a na nowe to procedura w urzedzie trwa rok.
    > Ewentualne protesty prosimy skladac u radnego z panstwa okregu".

    > A myslisz ze pozostali dwaj nie mieli BTS na szkolach ? :-)

    PAnowie... czy nie widzicie w Waszych żądaniach odrobiny moheru i
    socjalizmu? Podpisaliście (lub inni) umowy z Operatorem, który
    gwarantuje działanie sieci, ale nie gwarantuje jej zasiegu. Tak wiec
    narzekanie troche jak na Providenta gdy niema kasy na spłate.
    Inna inkoszość ze jest to (ten konkretny przypadek) ze strony operatora
    conajmiej nieprzyzwolite działanie. No cóż mamy wolny rynek, oddać
    telefon, i przejść do konkurencji.
    ToMasz