  • Data: 2009-08-29 10:57:28
    Temat: Re: ORANGE - to są dopiero jajcarze ;)
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <t...@g...pl> wrote in message
    > PAnowie... czy nie widzicie w Waszych żądaniach odrobiny moheru i
    > socjalizmu? Podpisaliście (lub inni) umowy z Operatorem, który
    > gwarantuje działanie sieci, ale nie gwarantuje jej zasiegu. Tak wiec
    > narzekanie troche jak na Providenta gdy niema kasy na spłate.
    > Inna inkoszość ze jest to (ten konkretny przypadek) ze strony operatora
    > conajmiej nieprzyzwolite działanie. No cóż mamy wolny rynek, oddać
    > telefon, i przejść do konkurencji.
    > ToMasz

    a czy nie widzisz ze to jest zagranie magistratu majac na celu udupienie
    orange? celowo czy przypadkiem, jezeli nie planuja przdluzenia umowy powinni
    rok wczesniej o tym poinformowac strone zeby mogla znalezc inna lokalizacje,
    sam wydawalem pozwolenia na lokalizacje stacji bazowych i wiem ze cala
    procedura nie jest do zalatwienia w 3 dni, a jak magistrat tydzien przed
    koncem umowy powie ci ze nie przelduza to co ma operator zrobic? jest
    udupiony...
    ciekawe czy telefonia ojca R bedzie mogla lokalizowac nadajniki na
    szkolach...

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408