  • 1. Data: 2013-09-17 10:58:01
    Temat: ORANGE - chcę się wynieść, tylko gdzie?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Hej Grupo,

    Chcę się wynieść z nr telefonów z ORANGE. Strasznie mnie wkurzyli i nie
    chciałbym u nich zostać dłużej niż to potrzebne.

    Obecnie mam do przeniesienia jeden nr - abo na firmę. Miesięczne płacę za
    ten numer 60 + VAT (Optymalny 250). W przyszłości (niestety dalekiej)
    kolejne dwa, gdzie jeden z nich jest tym dużym (abonament 110 zł).

    Iść do Play?
    Na słuchawce mi nie zależy, chyba że coś przyzwoitego będzie do stówki.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-09-17 16:24:16
    Temat: Re: ORANGE - chcę się wynieść, tylko gdzie?
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-17 10:58, Franc pisze:
> [...]
    >
    > Iść do Play?
    > Na słuchawce mi nie zależy, chyba że coś przyzwoitego będzie do stówki.

    Lycamobile - 39 PLN za rozmowy do wszystkich sieci bez ograniczeń plus
    500 MB netu/30 dni

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 3. Data: 2013-09-17 17:25:00
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > Lycamobile - 39 PLN za rozmowy do wszystkich sieci bez ograniczeń plus 500
    > MB netu/30 dni

    Mój abonament: 15 zł za 300 min do innych sieci, play + stacjonarne PL - w
    cenie. + 8 zł 1 gb danych, + 8 zł nielimitowane smsy / mmsy do wszystkich.
    Razem 32 zl brutto. Wszystko zależy od Twoich preferencji zdzwonienia.

  • 4. Data: 2013-09-17 19:19:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-17 17:25, CPL pisze:

> [...]
    > cenie. + 8 zł 1 gb danych, + 8 zł nielimitowane smsy / mmsy do wszystkich.
    > Razem 32 zl brutto. Wszystko zależy od Twoich preferencji zdzwonienia.

    Ja widzę to:
    Ważność: 30 dni
    Cena: 39 zł
    http://www.lycamobile.pl/po/Do-Wszystkich-39

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-09-18 21:47:20
    Od: W <w...@w...pl>

    CPL wystukał, co następuje:

> [...]
    > - w cenie. + 8 zł 1 gb danych, + 8 zł nielimitowane smsy / mmsy do
    > wszystkich. Razem 32 zl brutto. Wszystko zależy od Twoich preferencji

    Co to za abo?

  • 6. Data: 2013-09-19 16:17:36
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-17 19:19, animka pisze:

    > Ja widzę to:
    > Ważność: 30 dni
    > Cena: 39 zł
    > http://www.lycamobile.pl/po/Do-Wszystkich-39

    Wobec tego widzisz to, o czym właśnie napisałem.

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 7. Data: 2013-09-19 16:18:44
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-18 21:47, W pisze:

    > Co to za abo?

    No właśnie...

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 8. Data: 2013-09-19 18:46:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 9. Data: 2013-09-25 16:40:55
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-19 18:46, animka pisze:

    > Nie. Napisałeś to:
    > Mój abonament: 15 zł za 300 min do innych sieci, play + stacjonarne PL - w
    > cenie.

    Nie. Napisałem to, co widzisz w pierwszym poście po wątkotwórcy.
    Następnym razem bądź łaskawa ruszyć myszką i pofatygować się do
    oryginalnego postu. Niektórzy nie potrafią przyciąć posta, niestety.

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 10. Data: 2013-09-25 16:43:35
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-17 16:24, DJ Abelson(R) pisze:

    > Lycamobile - 39 PLN za rozmowy do wszystkich sieci bez ograniczeń plus
    > 500 MB netu/30 dni

    Żeby nie być gołosłownym...
    Tutaj już zmodyfikowana i tańsza o 10 zł taryfa, bez internetu 500 MB ->
    http://www.lycamobile.pl/po/Do-Wszystkich-29
    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!