  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 30 Sep 2009 11:28:50 +0100

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:20:08 +0200, Jan Kotletty napisał(a):

    > A ja za każdym razem zadaję dwa pytania. Pierwsze,
    > DLACZEGO umieszczono nas w szufladzie "klienci kluczowi".
    > Drugie, KTO jest opiekunem naszej firmy. Bo - jak od
    > razu zaznaczam - administratorem jestem JA. A od siebie
    > samego nie mogę jakoś uzyskać odpowiedzi na ww. pytania.

    "administratorem numerów w Waszej firmie, albo z opiekunem firmy"

    Dla firm jest wyznaczona osoba, która ma prawo dokonywać zmian na koncie
    abonenckim i mieć wgląd w to konto. Przy czym absolutnie nie jest istotne,
    kto jest administratorem w firmie. To nie ma żadnego znaczenia.
    Istotne jest kto jest wpisane w wasze papiery w Orynczu. To może być nawet
    pan Zenek który sprząta kible. I wtedy nawet jak prezes zadzwoni, nic nie
    załatwi, bo to musi byc pan Zenek.

    Wypadałoby znaleźć osobę która jest wpisana. Kto podpisywał umowy? Ty?
    Jeżeli inna osoba, to może ona jest wpisana. Jak jest w firmie - wziać tą
    osobę, udać się do salonu firmowego i wyprostować papiery. Jeżeli nie, też
    trzeba wyprostować papiery, nawet bardziej, tylko jazdy będą większe,
    zależne od tego jaka to firma. W każdym razie będziesz potrzebował osoby
    uprawnionej do reprezentowania firmy.
    No i przy okazji wyprostowywania papierów możesz wyjaśnić sprawę dostępu
    online oraz opiekuna
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel