  • 1. Data: 2011-01-26 11:33:56
    Temat: ORANGE - DELFIN
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos z grupy wie za jakie polaczenia bedzie dodatkowa oplata ktora nie jest w
    abonamencie?

    Z tego co zauwazylem do tej pory to dodatkowa kase musze placic za:
    *200
    *#124#

    i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam
    przekroczne
    saldo 6 zl.

  • 2. Data: 2011-01-26 12:07:31
    Temat: Re: ORANGE - DELFIN
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 12:33:56 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Czy ktos z grupy wie za jakie polaczenia bedzie dodatkowa oplata ktora
    > nie jest w abonamencie?

    Hint: "cennik usług".

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-01-26 17:29:45
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    * 500
    MMS
    roaming
    poł międzynarodowe
    SMS specjalny

  • 4. Data: 2011-01-26 17:49:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 12:33, Krzysztof pisze:
> [...]
    > abonamencie?
    >
    > Z tego co zauwazylem do tej pory to dodatkowa kase musze placic za:

    A co to jest?

    > i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam
    przekroczne
    > saldo 6 zl.

    Zaczęłam się bać. Tego Delfina za 39 zł mam mieć od 16 lutego.
    Pomyślę nad tym, żeby sobie dodać za jakieś 5 zł internet (dodatkowo,
    jeżeli się da), tak jak mam do tej pory.
    Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na
    jaki czas.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-01-26 17:50:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 12:33, Krzysztof pisze:
    > Z tego co zauwazylem do tej pory to dodatkowa kase musze placic za:
    > *200
    > *#124#

    Dzwoń na *500. Wydajesz 1 zł co prawda z abonamentu, ale czas i impulsy
    nie lecą.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-26 17:52:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 18:29, ArturW pisze:
    > * 500
    > MMS
    > roaming
    > poł międzynarodowe
    > SMS specjalny

    Jest przecież w Orange darmowa bramka na MMS-y.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-01-26 19:09:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 26 Jan 2011 18:49:11 +0100, animka wrote:

    > Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na
    > jaki czas.

    Na szczęście jest grupa. Będziem mieć ubaw po pachy.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 8. Data: 2011-01-26 19:49:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 20:09, Olgierd pisze:

    > Na szczęście jest grupa. Będziem mieć ubaw po pachy.

    Nie tobie dupku odpowiadałam. Zorganizuj sobie jakąś normalną rozrywkę
    lepiej, bo chyba ogłupiałeś z tego wyszukiwania ubawu na grupie gsm.

    Mam umowę, to mogę sobie do niej zajrzeć :P

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-26 23:25:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 20:49, animka pisze:

    > Nie tobie dupku odpowiadałam. Zorganizuj sobie jakąś normalną rozrywkę
    > lepiej, bo chyba ogłupiałeś z tego wyszukiwania ubawu na grupie gsm.
    >
    > Mam umowę, to mogę sobie do niej zajrzeć :P

    Czytałam przecież w listopadzie i potem schowałam do szuflady w komodzie
    i sobie leży.
    Do tej pory mam wiele spraw na głowie i nie muszę pamiętać co było
    dokładnie w tej umowie. Zajrzę do niej ponownie 16 lutego :P
    Zresztą nie wszyscy w Orange zostali obdarzeni tymi samymi przywilejami,
    więc mogę byc ciekawa, żeby porównać.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-01-27 08:16:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 00:25:10 +0100, animka napisał(a):

    > Czytałam przecież w listopadzie i potem schowałam do szuflady w komodzie
    > i sobie leży.
    > Do tej pory mam wiele spraw na głowie i nie muszę pamiętać co było
    > dokładnie w tej umowie.

    Co oznacza, że grupa będzie miała parę ciekawych tematów do uchachania :D