  • 1. Data: 2011-01-26 08:26:10
    Temat: Orange free na karte - pytania
    Od: "Danga" <j...@w...pl>

    1. Jak moge sprawdzic do kiedy moja karta z orange free na karte jest wazna
    i ile jeszcze mam GB transferu?
    2. Czy jest jakis program ktory moze mi pokazywac ile danego dnia sciagnalem
    danych?

  • 2. Data: 2011-01-26 08:29:49
    Temat: Re: Orange free na karte - pytania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-26 09:26, Danga pisze:
    > 1. Jak moge sprawdzic do kiedy moja karta z orange free na karte jest
    > wazna i ile jeszcze mam GB transferu?

    sms o treści ILE na 411.

    > 2. Czy jest jakis program ktory moze mi pokazywac ile danego dnia
    > sciagnalem danych?

    Ten sam, przez którego łączysz się z internetem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-26 08:57:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 09:29:49 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > sms o treści ILE na 411.

    Albo po zalogowaniu się na Orange.pl.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2011-01-26 14:48:13
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-01-26 09:26, Danga pisze:
    > 1. Jak moge sprawdzic do kiedy moja karta z orange free na karte jest
    > wazna i ile jeszcze mam GB transferu?

    *100*1*2# - stan konta z pakietem (wynik wraca via sms)
    *100*1*1# - stan konta ze złotówkami

    > 2. Czy jest jakis program ktory moze mi pokazywac ile danego dnia
    > sciagnalem danych?

    Jesli łączysz się modemem to np. Mobile Partner dołączany do modemu to
    czyni - często wystąpuje w wersji brandowanej dla danego opa.
    Dla modemu może się też przydać top_netinfo - ma więcej opcji.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2011-01-29 07:48:22
    Od: Odwrócona <1...@o...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości grup

    > *100*1*2# - stan konta z pakietem (wynik wraca via sms)
    > *100*1*1# - stan konta ze złotówkami

    A czy masz kody do POPminuty 120 minut zamiast wysylania smsa?